Об’єктом страхування є майно Страхувальника на праві володіння, користування і розпорядження цим майном та/або можливі збитки чи витрати при використанні такого застрахованого майна.
Страховими ризиками за Договором страхування є:
Страховик відшкодовує збитки у зв’язку з пошкодженням або знищенням застрахованого майна внаслідок стихійних явищ, підтверджених висновком Гідрометцентру або Державну службу України з надзвичайних ситуацій, які вчинили руйнівний вплив на застраховане майно;
Страховик відшкодовує збитки, що є наслідком впливу на застраховане майно води, яка раптово та несподівано витекла внаслідок розриву, замерзання або переповнювання (затоплення) труб (іншої поломки зазначених систем і з'єднаних з ними апаратів) або через необережність третіх осіб (сусідів) з:
Страховик відшкодовує збитки, що є наслідком незапланованого виходу води із трубопроводу або іншого обладнання, яке є частиною спринклерних і дренчерних систем пожежогасіння, внаслідок розриву труб (іншої поломки зазначених систем) або раптового та хибного (непотрібного) включення цих систем.
Договір страхування може бути укладений у сукупності всіх вищенаведених ризиків або в будь-якій їх комбінації. Також за згодою Сторін Договором страхування можуть бути передбачені інші ризики, що не суперечать законодавству.
Розмір страхової суми визначається за взаємною згодою між Страховиком і Страхувальником на момент укладання Договору страхування, та може становити від 1 000 грн. до 2 500 000 000,00 грн.
Страхова сума може бути встановлена, якщо це прямо зазначено в договорі страхування, товар на складі (у торговельній залі) може бути застрахований на одній з наступних умов:
Розмір страхової премії/ страхового тарифу за даним страховим продуктом обчислюється (розраховується) на підставі Тарифної політики Страховика в залежності від:
Страховий тариф встановлюється у відсотках від загальної страхової суми по Договору страхування та може становити від 0,01% до 10%.
За цим страховим продуктом не можуть бути застраховані:
Договором страхування може бути передбачена безумовна франшиза, вид і розмір якої визначається за згодою сторін. Розмір франшизи може встановлюватися у відсотках від страхової суми або в абсолютній грошовій величині. Франшиза може встановлюватися загальна за Договором страхування, за кожним видом (групою) застрахованого майна, за ризиком за страховим випадком.
Франшиза за Договором страхування може становити від 0% до 30% включно.
Територія на яку поширюється дії договору – Україна, за виключенням територій територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), тимчасово анексованих територій України, а також територій проведення операцій Об’єднаних сил.
Строк дії договору – від 1 дня до 1 року, встановлюється за домовленістю сторін та зазначається в Договорі страхування. Строк дії Договору може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії цього Договору, з зазначеним строком подовження дії Договору та сплатити додаткову страхову премію згідно з додатковою угодою до Договору.
Не відшкодовуються збитки, що виникли внаслідок:
Не відшкодовуються також:
Не відшкодовується непрямі фінансові збитки, які виникли внаслідок настання страхового випадку:
Страховик несе відповідальність в межах вказаних в Договорі страхових сум та лімітів.
Страховик приймає рішення про виплату страхового відшкодування (складає та підписує Страховий Акт з визначенням розміру відшкодування) або про відмову у виплаті страхового відшкодування протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) з дати отримання всіх документів, необхідних для встановлення факту, обставин, причин настання страхового випадку та/або розміру завданих збитків, зазначених в Договорі страхування. Після прийняття відповідного рішення Страховик:
Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) після підписання Страхового Акту здійснює виплату страхового відшкодування;
У разі прийняття рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати прийняття такого рішення повідомляє про це Страхувальника у письмовій формі з обґрунтуванням причин такої відмови.
Протягом 10 (десяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) з дати отримання всіх документів, необхідних для встановлення факту, обставин, причин настання страхового випадку та/або розміру завданих збитків Страховик має право прийняти рішення про відстрочення виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування, про що письмово повідомляє Страхувальника.
Страховик приймає рішення про відстрочення страхової виплати у випадку якщо:
Невиконання споживачем встановлених Договором обов’язків, несвоєчасна сплата страхової премії або наступної її частини, несвоєчасність повідомлення Страховика Страхувальником або водієм Застрахованого ТЗ про настання страхового випадку без поважних на це причин є безумовною підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, незважаючи на те, чи перешкодило це Страховику встановити факт, причини, обставини та/або наслідки події, що має ознаки страхового випадку.
Страховий продук не продається з не страховими продуктами
Окрема знижка на страхування не надається.
Оформлення поліса займе не більше 30 хвилин
Перестрахування ризиків у евроопейского партнера
Безпечна і моментальна оплата договору, консультація оператора
Можливість використання промо-коду для отримання знижки
Франшиза – сума збитку, яку страхова компанія не виплачує при настанні страхового випадку.
Безумовна франшиза від страхової суми – від 0,00 до 5,00%
Це сума, яку витратив Страхувальник пов’язану із запобіганням / зменшенням збитків, в межах дії договору. Розмір такої суми може складати 5 000 – 20 000,00 грн.
Сума може бути як:
Шановні клієнти!
Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.
З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.
Шановні клієнти!
Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.