Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Особистий кабінет

Для клієнтів страхової компанії

Реєстрація буде складатися з декількох етапів:
1. Вказівка користувачем номера мобільного телефону:

Користувач вказує номер мобільного телефону (формат – тільки цифри, +380 може бути змінено на код іншої країни) і натискає кнопку “Відправити”.
Якщо користувач вказує телефон, який вже є в базі даних, то йому буде видано повідомлення “Користувач з таким номером телефону вже зареєстрований.”

2. Підтвердження того, що з сайтом працює реальний користувач:
Користувач зазначає опцію “Я не робот”, після чого йому необхідно буде відповісти на питання, який буде виданий.

3. Вказівка коду, отриманого по смс:
На вказаний користувачем номер буде відправлений код. Отриманий код необхідно ввести в поле “Код перевірки” і натиснути на кнопку “Перевірити”:

Якщо користувачеві не прийшла смс з кодом, він може натиснути кнопку “Якщо ви не отримали СМС, натисніть тут”. При цьому буде повторно відправлено нове смс з новим кодом. Після чого кнопка буде прихована.
Якщо користувач некоректно вказав номер телефону, то йому необхідно буде почати процедуру оформлення знову, вибравши у верхньому меню “Увійти” пункт “Реєстрація”.

4. Вказівка пароля для облікового запису:
Якщо користувач вказав коректний код, йому буде запропоновано вказати пароль для його облікового запису.

Після введення пароля користувач натискає кнопку “Зареєструватися”, здійснюючи цим дією вхід під своїм обліковим записом, після чого перенаправляється на сторінку зі своїми особистими даними.

5. Вхід користувача в систему:
При наведенні на кнопку “Увійти” і виборі значення “Увійти” буде відкриватися спливаюче вікно для виконання входу / реєстрації користувача з відкритою вкладкою “Вхід”.

Після того, як користувач залогінився – сторінка буде перезавантажена, оновиться кнопка “Увійти / реєстрація”: буде відображатися ПІБ користувача або номер телефону, якщо ПІБ не зазначена в картці користувача.

При наведенні будуть відображатися меню “Вийти” для разлогініванія.
При виході з системи буде також перевантажена сторінка.

Форма для подання скарги

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)

Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

Відправити пароль

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.