Страховий випадок

Аварийный комиссар СК

Якщо у Вас стався страховий випадок негайно з місця події зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном:

0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні)

Спеціаліст Контакт-центру проконсультує Вас з приводу подальших дій.

Тільки надайте необхідну інформацію, з метою фіксації повідомлення про страховий випадок, у разі  можливості згідно з умовами договору страхування оператором може бути організовано виїзд представника компанії на місце події, та або викличе евакуатор до місця ремонту / зберігання Вашого транспортного засобу.

Впродовж двох робочих днів зверніться до найближчого офісу Страхової компанії  «БРОКБІЗНЕС» з метою подання письмового повідомлення про подію (адресу Вам надасть оператор Контакт-центру).

Обов’язково:

  • викличте співробітників Національної поліції (102);
  • зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном: 0-800-500-123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
  • впродовж  2 (двох) робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання.

Рекомендації:

  • виконуйте всі необхідні дії, передбачені Правилами дорожнього руху, і прийміть заходи щодо недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події;
  • запишіть дані інших учасників ДТП (ПІБ, телефони, адреси, номерні знаки, серію, номер поліса страхування і назва страхової компанії);
  • зафіксуйте місце події шляхом фотографування або проведення відеозйомки;
  • не ремонтуйте пошкоджений автомобіль до проведення огляду представником компанії.

Пакет документів для подання в Страхову компанію «БРОКБІЗНЕС»:

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на e–docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду  пошкодженого транспортного засобу  представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних відновлень свого автомобіля.

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?

  • Необхідно негайно, або принаймні протягом доби, зателефонувати до цілодобової Спеціалізованої служби Страховика (Асистансу) за телефонами: +38044 599 54 04, 599-54-64, +38067 443 74 30 (viber) для повідомлення про подію.
  • Оператору необхідно повідомити:– назву страхової компанії -БРОКБІЗНЕС
    – номер договору страхування
    – ПІБ Застрахованої особи, з якою стався випадок
    – строк дії договору страхування
    – місцезнаходження, телефон
    – докладний опис обставин випадку та характер необхідної допомоги
  • Виконувати рекомендації Асистансу та призначень медичного персоналу.
  • Страховик надалі розраховується за такі медичні послуги (витрати) без участі застрахованої особи.

В разі звернення за медичною допомогою самостійно необхідно також повідомити Асистанс про подію, а в разі самостійної сплати вартості наданих послуг потрібно:

  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо) з медичного закладу, у якому надавалась допомога. У довідці має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення за медичною допомогою, діагноз, дані про проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, призначені медикаменти, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Отримати медико-фінансові документи, що підтверджують факт оплати за, надані медичні послуги, товари (медикаменти), медичні перевезення тощо
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати після повернення в Україну:
  • Повністю заповнену Заяву про здійснення страхової виплати;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи; копія.
  • Рецепти, які виписані Застрахованій особі лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного необхідного препарату.
  • Деталізовані рахунки за медичні послуги та/або документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, розписка про отримання коштів, банківські квитанції, тощо);
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
  • Копія закордонного паспорту;
  • Оригінали проїзних документів за додатковим запитом Страховика.

Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додаються:

  • Копія свідоцтва про народження дитини, з якою стався випадок;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
  • Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.

У разі смерті страхувальника (застрахованої особи) додаються:

  • Свідоцтво про смерть;
  • Документи щодо послуг перевезення тіла або поховання за кордоном.
  • Документи права на спадщину.

Випадок за договором КАСКО

  1. Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
  2. Викличте, якщо того вимагає Ваш договір,  на місце події представників компетентних органів;
  3. Впродовж  двох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання.

Повідомлення про подію.

Зразок заповнення повідомлення про подію.

Заява напрямок виплати.

ЗРАЗОК Заява щодо напрямку виплати та/або доплати страхового відшкодування.

Перелік документів для подачі в Страхову компанію.

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на edocs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду  пошкодженого транспортного засобу  представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних відновлень свого автомобіля.

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?

  • Негайно звернутися до лікаря, здійснити виклик швидкої допомоги або звернутися самостійно до відповідної медичної установи.
  • Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном: 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні) або 044-277-21-60, 289-77-86 для повідомлення про подію протягом доби, та дійте згідно з інструкціями оператора;
  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо), де обов’язково має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення, діагноз, проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати:
  • Повністю заповнену Заяву на страхову виплату;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи;
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;

Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додається:

  • Копія свідоцтва про народження постраждалої дитини;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
  • Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050 або засобами електронного зв’язку на e–docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164
УВАГА!!!

  1. Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
  2. Викличте, на місце події представників компетентних органів;
  3. Впродовж  трьох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання Повідомлення про подію.

При собі необхідно мати наступні документи:

  • Оригінал або належним чином завірену копію Договору страхування;
  • Документи, що підтверджують право власності страхувальника на застраховане майно;
  • Паспорт;
  • Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду;
  • Документи, що були видані представниками компетентних органів;
  • Додатково, для уповноваженого представника Страхувальника – документ, що підтверджує повноваження представляти інтереси Страхувальника.

УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду пошкодженого майна представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних робіт пошкодженого майна.

Дії в разі настання події:

  • зверніться до відповідних компетентних органів в залежності від обставин події (тел. 101 МНС, 102 Поліція, 103 Швидка допомога), вимагайте від представників компетентних органів видачі довідки щодо факту, обставин, причин настання та характеру шкоди;
  • зателефонуйте в цілодобову сервісну службу ПАТ«СТРАХОВА КОМПАНІЯ «БРОКБІЗНЕС» за телефоном  0-800-500-123;
  • подайте письмову Заяву про страхове відшкодування (форма нижче) не пізніше двох робочих днів з моменту настання страхового випадку.

Пакет документів на виплату:

  • уточніть у співробітників центру врегулювання нашої компанії за телефоном: 0-800-500-123 – вайбер +380674445164.

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на edocs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

Важлива інформація:

Контактний телефон

Мобільний номер: 0-800-500-123 Міський номер: +38044 246 67 22

Повідомте про подію

Обов'язково повідомте нам на протязі 24 годин з моменту настання страхової події.

Подача заяви

Необхідно подати заяву протягом 3х робочих днів, вважаючи день настання страхової події.

Онлайн реєстрація оглядів автомобілів:

  • Оберіть адресу
  • Дата
  • Деталі
  • Надіслати
00:00
00:40
01:20
02:00
02:40
03:20
04:00
04:40
05:20
06:00
06:40
07:20
08:00
08:40
09:20
10:00
10:40
11:20
12:00
12:40
13:20
14:00
14:40
15:20
16:00
16:40
17:20
18:00
18:40
19:20
20:00
20:40
21:20
22:00
22:40
23:20

Ваша інформація

Будь ласка, введіть ім'я
Будь ласка, введіть прізвище
Будь ласка, введіть email
Будь ласка, введіть номер телефону
Будь ласка, введіть номер ТЗ

Ваше замовлення

  • Огляд ТЗ: Огляд автомобілю
  • Адрес:
  • Дата:
  • Час:
  • Стоимость
  • Extra Осмотр транспортного средства
    • Tax:
    • Оплата
    • Сумма

    Запис на огляд транспортного засобу проведено

    Дякую! Ваш огляд транспортного засобу запланований, приїжджайте в призначений час

    Поширені запитання FAQ

    Ми зібрали для Вас наступні відповіді:

    Європротокол — це спрощене оформлення документів про ДТП, яке здійснюється без участі співробітників поліції. Європротокол оформляється шляхом заповнення бланка повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду учасниками аварії (водіями) самостійно, без залучення співробітників поліції. Це дозволяє не тільки істотно скоротити часові витрати на оформлення ДТП, але і швидко прибрати машини з проїжджої частини, тим самим полегшивши проїзд іншим учасникам дорожнього руху і мінімізувавши ризик виникнення нових зіткнень.

    Так, оформити його можна на офіційному сайті МТСБУ тут.

    Згідно ст. 36 Закону України “Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” страхова компанія зобов’язана прийняти протягом 15 днів з дня узгодження нею розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, за наявності документів, зазначених в ст. 35 Закону, повідомлення про ДТП, але не пізніше 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування, рішення про виплату страхового відшкодування та виплатити його або відмовити у виплаті страхового відшкодування.

    За ризиком ДТП термін виплати становить 10 днів з моменту прийняття рішення. Якщо страхова подія – “Угон”, термін виплати не більше 30 днів з моменту прийняття рішення.

    Зателефонуйте в наш медичний асистанс і отримаєте вичерпну консультацію і необхідну допомогу.

    Осмотр аварийным камиссаров СК "БРОКБИЗНЕС"

    Форма зворотного зв'язку