Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Поліс ОСЦПВ (автоцивілка)

Оформити поліс автоцивілки

red info 48 Ціна дійсна лише за умови придбання полісу на сайті компанії та може відрізнятися від цін в представництвах.

Поліс ОСЦПВ – це обов’язковий вид страхування (згідно нового о Закону України від 15.11.2024 № 3720-IX), який спрямований на забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров’ю та майну потерпілих Третіх осіб при експлуатації транспортних засобів на території України. Передбачені ліміти відповідальності поліса автоцивілки:
  • до 250 000 гривень на одного Потерпілого та 1,25 мільйона гривень на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб, збільшити ліміт відповідальності можна уклавши договір ДЦВ;
  • до 500 000 гривень на одного Потерпілого та 5 мільйонів гривень на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб.
  • Дані ліміти можуть змінюватися, відповідно до змін чинного законодавства України.
    Увага: для страхування на пільгових умовах, зверніться до оператора або замовте зворотній дзвінок!

    Об’єкт страхування

    Об’єктом страхування за Класом страхування 10 «Страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника)» є майнові інтереси, що не суперечать законодавству України, пов’язані з відшкодуванням особою, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, шкоди, заподіяної життю, здоров’ю, майну потерпілих внаслідок експлуатації забезпеченого транспортного засобу.

    Страхові ризики

    Дорожньо-транспортна пригода за участю забезпеченого транспортного засобу, внаслідок якої настає цивільно-правова відповідальність особи, відповідальність якої застрахована, за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю та/або майну потерпілого окрім тих, що визначені як винятки із страхових випадків та є підставами для відмови у страховій виплаті.

    Мінімальний та максимальний розмір страхової суми (ліміту відповідальності)

    • за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих осіб:

    500 тисяч гривень на одну потерпілу особу та 5 мільйонів гривень на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб;

    • за шкоду, заподіяну майну потерпілих осіб:

    250 тисяч гривень на одну потерпілу особу та 1,25 мільйона гривень на один страховий випадок незалежно від кількості потерпілих осіб.

    Розмір страхової премії /страхового тарифу

    Розмір страхової премії за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності визначається страховиком самостійно на підставі методики розрахунку страхового тарифу (тарифної політики) за відповідним страховим продуктом, розробленої та затвердженої страховиком з дотриманням вимог законодавства у сфері страхування, у тому числі з урахуванням потреби забезпечення виконання вимог законодавства щодо платоспроможності страховика, формування гарантійних фондів МТСБУ та інших встановлених законодавством вимог.

    Розмір страхової премії за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності визначається страховиком самостійно на підставі методики розрахунку страхового тарифу (тарифної політики) за відповідним страховим продуктом, розробленої та затвердженої страховиком з дотриманням вимог законодавства у сфері страхування, у тому числі з урахуванням потреби забезпечення виконання вимог законодавства щодо платоспроможності страховика, формування гарантійних фондів МТСБУ та інших встановлених законодавством вимог.

    Розмір страхової премії встановлюється шляхом добутку розміру базового страхового платежу та значень відповідних коригуючих коефіцієнтів  і може складати  від 100,00 грн. до 40 000,00 грн., враховуючи умови та обставини, що впливають на ступінь ризику,  а саме:

    • Тип транспортного засобу (ТЗ);
    • Об’єм двигуна ТЗ/потужність для електромобіля;
    • Повна маса;
    • Маса без навантаження;
    • Кількість місць для сидіння включно з водієм;
    • Місце реєстрації власника ТЗ;
    • Сфера використання ТЗ;
    • Період використання ТЗ;
    • Категорія Страхувальника;
    • Вік осіб, які можуть керувати ТЗ;
    • Показник одометру на дату укладання Договору;
    • Визначення максимального пробігу ТЗ протягом дії Договору.

    Під час визначення розміру страхової премії страховик може враховувати історію дорожньо-транспортних пригод з вини страхувальника та/або власника (власників) транспортного засобу (транспортних засобів) за обов’язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності.

    Додаткова інформація про продукт страхування

    Безумовна франшиза не встановлюється.

    Територія дії договору: Договір діє на території України за виключенням тимчасово окупованих територій України, територій проведення антитерористичних операцій та операцій Об’єднаних сил.

    Строк дії договору: 1 рік, крім випадків:

    1) транспортні засоби (далі-ТЗ), що проходять обов’язковий технічний контроль (далі-ОТК), – на строк, що не перевищує дату чергового проходження ОТК;
    2) незареєстрованих ТЗ – на час до їх реєстрації;
    3) тимчасово зареєстрованих ТЗ – на час до їх постійної реєстрації;
    4) ТЗ, зареєстрованих на території іноземних держав, – на час їх перебування на території України.

    Мінімальний строк дії у випадках, визначених у переліку вище – 15 днів.
    В межах договору страхування може бути визначений період
    використання транспортного засобу, що не може становити
    менш як шість календарних місяців.
    Строк дії договору не може бути продовжено.

    Страховик не відшкодовує:
    1) шкоду, заподіяну при експлуатації забезпеченого транспортного засобу, але за спричинення якої не виникає цивільно-правової відповідальності відповідно до закону;
    2) шкоду, заподіяну забезпеченому транспортному засобу, який спричинив дорожньо-транспортну пригоду;
    3) шкоду, заподіяну майну, яке знаходилося у забезпеченому транспортному засобі, який спричинив дорожньо-транспортну пригоду;
    4) шкоду, заподіяну при використанні забезпеченого транспортного засобу під час тренувальної поїздки чи для участі в офіційних змаганнях;
    5) шкоду, яка прямо чи опосередковано викликана чи якій сприяли іонізуюча радіація, викликане довільним ядерним паливом радіоактивне отруєння, радіоактивна, токсична, вибухова чи в іншому відношенні небезпечна властивість довільної вибухової ядерної сполуки чи її ядерного компонента;
    6) шкоду, пов'язану із втратою товарної вартості транспортного засобу;
    7) шкоду, заподіяну пошкодженням або знищенням внаслідок дорожньо-транспортної пригоди антикварних речей, виробів з коштовних металів, коштовного та напівкоштовного каміння, біжутерії, предметів релігійного культу, картин, рукописів, грошових знаків, цінних паперів, різного роду документів, філателістичних, нумізматичних та інших колекцій;
    8) шкоду, заподіяну в результаті дорожньо-транспортної пригоди, якщо вона відбулася внаслідок масових заворушень і групових порушень громадського порядку, військових конфліктів, терористичних актів, стихійного лиха, вибуху боєприпасів, пожежі транспортного засобу, не пов'язаної з цією пригодою;
    9) шкоду, заподіяну життю та здоров’ю водія забезпеченого транспортного засобу, який спричинив дорожньо-транспортну пригоду.

    Підставою для відмови у здійсненні страхового відшкодування
    (регламентної виплати) є:
    1) навмисні дії особи, відповідальність якої застрахована (страхувальника), водія транспортного засобу або потерпілого, спрямовані на настання страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на осіб, дії яких пов'язані з виконанням ними громадянського чи службового обов'язку, вчинені у стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або під час захисту майна, життя, здоров'я. Кваліфікація дій таких осіб встановлюється відповідно до закону;
    2) вчинення особою, відповідальність якої застрахована (страхувальником), водієм транспортного засобу умисного кримінального правопорушення, що призвело до страхового випадку;
    3) невиконання потерпілим або іншою особою, яка має право на отримання відшкодування, своїх обов'язків, визначених цим Законом, якщо це призвело до неможливості страховика встановити факт дорожньо-транспортної пригоди, причини та обставини її настання або розмір заподіяної шкоди;
    4) неподання заяви про страхове відшкодування впродовж одного року, якщо шкода заподіяна майну потерпілого, і трьох років, якщо шкода заподіяна здоров'ю або життю потерпілого, з моменту скоєння дорожньо-транспортної пригоди.

    У разі настання страхового випадку, Страховик у межах страхових сум, зазначених у страховому полісі, відшкодовує у встановленому Законом про ОСЦПВ порядку оцінену шкоду, заподіяну внаслідок дорожньо-транспортної пригоди життю, здоров’ю, майну третьої особи.
    Юридичним особам страховик відшкодовує виключно шкоду, заподіяну майну.
    Шкодою, заподіяною життю та здоров’ю потерпілого внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, є:
    • шкода, пов’язана з лікуванням потерпілого;
    • шкода, пов’язана з тимчасовою втратою працездатності потерпілим;
    • шкода, пов’язана із стійкою втратою працездатності потерпілим;
    • моральна шкода, що полягає у фізичному болю та стражданнях, яких потерпілий – фізична особа зазнав у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я;
    • шкода, пов’язана із смертю потерпілого.
    Страховик приймає рішення про здійснення страхового відшкодування у зв'язку з визнанням майнових вимог заявника або на підставі рішення суду, у разі якщо спір про здійснення страхового відшкодування розглядався в судовому порядку.
    Якщо розмір заподіяної шкоди перевищує страхову суму, розмір страхової виплати за таку шкоду обмежується зазначеною страховою сумою.
    Страховик протягом 15 днів з дня узгодження ним розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, за наявності всіх необхідних документів, повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду, але не пізніш як через 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування зобов'язаний:
    • у разі визнання ним вимог заявника обґрунтованими – прийняти рішення про здійснення страхового відшкодування (регламентної виплати) та виплатити його.
    • у разі невизнання майнових вимог заявника чи наявності підстав для відмови у виплаті або виключень із страхових випадків, – прийняти вмотивоване рішення про відмову у здійсненні страхового відшкодування.
    Якщо дорожньо-транспортна пригода розглядається в цивільній, господарській або кримінальній справі, перебіг цього строку припиняється до дати, коли страховику стало відомо про набрання рішенням у такій справі законної сили.
    У разі якщо заява про здійснення страхового відшкодування чи інші документи, необхідні для прийняття рішення про здійснення страхового відшкодування, подані з порушенням строку,
    встановленого цим Законом, строк прийняття рішення про здійснення страхового відшкодування та його виплату збільшується на кількість днів такого прострочення. Протягом 3-х робочих днів з дня прийняття відповідного рішення Страховик зобов'язаний направити заявнику письмове повідомлення про прийняте рішення.
    У разі якщо відповідальними за заподіяння неподільної шкоди взаємопов'язаними, сукупними діями є декілька осіб, розмір страхового відшкодування за кожну з таких осіб визначається шляхом поділу розміру заподіяної шкоди на кількість таких осіб.
    Рішення страховика про здійснення або відмову у здійсненні страхового відшкодування може бути оскаржено страхувальником чи особою, яка має право на відшкодування, у судовому порядку.

    • Страхувальник, який під час укладення внутрішнього договору страхування надав відомості, передбачені частиною другою статті 11 Закону про ОСЦПВВНТЗ, які виявилися недостовірними, що призвело до зменшення розміру страхової премії за таким договором, зобов’язаний сплатити страховику, який здійснив страхову виплату, штраф у п’ятикратному розмірі страхової премії за таким договором, але не більше 50 відсотків розміру страхової виплати;
    • Якщо умовами внутрішнього договору страхування передбачені обмеження щодо умов використання забезпеченого транспортного засобу, крім передбачених статтею Закону про ОСЦПВВНТЗ, особа, яка спричинила дорожньо-транспортну пригоду та використовувала забезпечений транспортний засіб з порушенням таких умов, зобов’язана сплатити страховику, який здійснив страхову виплату, штраф у десятикратному розмірі страхової премії за таким договором, але не більше 50 відсотків такої страхової виплати;
    • У разі якщо невиконання (неналежне виконання) відповідною особою обов’язку, передбаченого частиною другою статті 33 Закону про ОСЦПВВНТЗ, призвело до порушення строку здійснення страхової (регламентної) виплати, страховик (МТСБУ), який здійснив страхову (регламентну) виплату, має право отримати від такої особи відшкодування в розмірі збитків, понесених страховиком відповідно до частини восьмої статті 34 Закону про ОСЦПВВНТЗ;
    • Якщо після здійснення страхової (регламентної) виплати з’ясувалося, що страховику (МТСБУ) було надано неправдиву, неповну або недостовірну інформацію, внаслідок чого розмір страхової (регламентної) виплати був розрахований неправильно та/або страхова (регламентна) виплата була здійснена безпідставно чи потерпіла особа отримала відшкодування від особи, відповідальної за заподіяну шкоду, або страховика, на вимогу страховика (МТСБУ), який здійснив страхову (регламентну) виплату, така особа зобов’язана повернути отриману страхову (регламентну) виплату або відповідну частину такої виплати у розмірі, сплаченому безпідставно, або різницю між здійсненою виплатою та отриманим такою особою відшкодуванням від особи, відповідальної за заподіяну шкоду, або страховика. Якщо неправдиву, неповну або недостовірну інформацію надано з вини особи, яка отримала виплату, у тому числі відповідно до статті Закону про ОСЦПВВНТЗ, така особа зобов’язана відшкодувати страховику (МТСБУ) збитки, понесені ним у зв’язку із здійсненням страхової (регламентної) виплати.

     

    Страховик має право прийняти рішення щодо відмови у виплаті страхового відшкодування у разі:

    • несвоєчасного повідомлення Страхувальником (особою, визначеною у договорі страхування або законодавством), про настання події, що має ознаки страхового випадку, без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання події, що має ознаки страхового випадку, або розмір заподіяної шкоди (збитків).
    • невиконання потерпілою особою або іншою особою, яка має право на отримання відшкодування, обов’язків, визначених Законом про ОСЦПВВНТЗ, якщо це призвело до неможливості страховика (МТСБУ) встановити факт дорожньо-транспортної пригоди, причини та обставини її настання або розмір заподіяної шкоди.

    Знижка на страхування надається у таких випадках:

    • під час проведення рекламних компаній, може надаватися промо-код;
    • при укладанні будь-якого договору через сайт страхової компанії буде направлено промо-код на Ваш е-mail;
    • промо-код може направити Вам опреатор або співробітник компанії, за беззбиткову історію страхування в ББС Іншуранс.

    Скористатися знижкою (промо-кодом) можна шляхом введення коду у поле інтерфейсу введення страхового продукту на сайті компанії.

    Важливо враховувати, що умови надання знижки можуть змінюватися та підлягати перегляду з часом.

    • Договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності укладається виключно в електронній формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України до письмової форми правочину та вимог цього Закону та створюється у формі електронного документа з дотриманням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” або в порядку, передбаченому законодавством про електронну комерцію;
    • Договір страхування складається з публічної частини договору страхування, якою є загальні умови страхового продукту, та індивідуальної частини договору страхування – страхового поліса (поліса).

    Розмір страхової премії за внутрішнім договором страхування зменшується на 50 відсотків для страхувальника, який є:

    • громадянином України – учасником бойових дій, постраждалим учасником Революції Гідності, учасником війни, особою з інвалідністю II групи, особою, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесеною до I або II категорії, пенсіонером, – щодо транспортного засобу, який має робочий об’єм двигуна до 2500 сантиметрів кубічних або потужність електродвигуна до 100 кіловат включно та належить йому на праві власності, за умови керування таким транспортним засобом виключно страхувальником або особою, яка також належить до категорій, визначених цією частиною, та використання транспортного засобу без мети надання платних послуг з перевезення пасажирів та/або вантажу;
    • громадянином України – особою з інвалідністю I групи, – щодо транспортного засобу, який має робочий об’єм двигуна до 2500 сантиметрів кубічних або потужність електродвигуна до 100 кіловат включно та належить йому на праві власності (володіння), за умови керування таким транспортним засобом виключно страхувальником або іншою особою за присутності страхувальника, або особою, яка також належить до категорій, визначених цією частиною, та використання транспортного засобу без мети надання платних послуг з перевезення пасажирів та/або вантажу.

     Зменшення розміру страхової премії, визначене для окремих категорій фізичних осіб, може бути застосовано одночасно лише щодо одного транспортного засобу страхувальника.

    • У разі зміни власника забезпеченого транспортного засобу в результаті його правомірного відчуження договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності зберігає чинність до закінчення строку його дії, а права та обов’язки страхувальника переходять до нового власника зазначеного транспортного засобу;
    • У разі зміни власника забезпеченого транспортного засобу новий власник зобов’язаний протягом 15 календарних днів з дня набуття права власності на транспортний засіб письмово повідомити про це страховика та надати страховику свої особисті дані.
    • У разі дорожньо-транспортної пригоди, що сталася за участю лише двох забезпечених транспортних засобів або за участю лише двох транспортних засобів, з яких забезпеченим є транспортний засіб, власником якого є потерпіла особа, і в якій потерпілій особі заподіяно шкоду виключно у вигляді пошкодження або фізичного знищення такого транспортного засобу, потерпіла особа має право на пряме врегулювання страхового випадку;
    • Пряме врегулювання страхового випадку передбачає виконання страховиком потерпілої особи визначених Законом України про ОСЦПВ прав і обов’язків страховика відповідальної особи щодо розгляду заяви про страхову виплату, прийняття рішення за результатами її розгляду та здійснення страхової виплати в разі прийняття відповідного рішення;
    • Потерпіла особа, яка скористалася правом на пряме врегулювання страхового випадку і звернулася із заявою про страхову виплату до страховика потерпілої особи, втрачає право на звернення до страховика відповідальної особи за отриманням страхової виплати;
    • Потерпіла особа, яка не скористалася правом на пряме врегулювання страхового випадку і звернулася із заявою про страхову виплату до страховика відповідальної особи, втрачає право на звернення до страховика потерпілої особи за отриманням страхової виплати;
    • У разі настання іншої дорожньо-транспортної пригоди, ніж визначено цим розділом, заява про страхову виплату подається виключно страховику відповідальної особи, а у випадках, передбачених статтею 43 Закону України про ОСЦПВ – до МТСБУ;
    • Страховик потерпілої особи, якому подано заяву про страхову виплату, зобов’язаний прийняти таку заяву, якщо на момент її подання такий страховик є членом МТСБУ, обставини дорожньо-транспортної пригоди відповідають умовам, визначеним абзацом першим частини першої цієї статті, і потерпіла особа письмово повідомила про те, що заява про страхову виплату не подавалася страховику відповідальної особи;
    • Страховик потерпілої особи, який прийняв заяву про страхову виплату, зобов’язаний її розглянути, прийняти рішення за результатами розгляду та, за умови відсутності випадків, визначених статтею 30 Закону України про ОСЦПВ, здійснити страхову виплату;
    • У разі виявлення страховиком потерпілої особи факту подання заяви про страхову виплату страховику відповідальної особи раніше дня подання заяви про страхову виплату страховику потерпілої особи такий страховик потерпілої особи має право повернути відповідній потерпілій особі заяву про страхову виплату без розгляду;
    • Відповідальним за дотримання вимог Закону  про ОСЦПВ під час прямого врегулювання страхового випадку є страховик, який здійснив таке врегулювання;
    • Страховик потерпілої особи, який здійснив пряме врегулювання страхового випадку, має право зворотної вимоги до страховика відповідальної особи у розмірі фактично здійснених витрат на врегулювання страхового випадку та здійсненої страхової виплати з урахуванням положень частини п’ятої цієї статті. Розмір такої вимоги не може перевищувати розміру витрат, розрахованих відповідно до вимог цього Закону;
    • Страховик відповідальної особи зобов’язаний на вимогу страховика потерпілої особи, який здійснив пряме врегулювання страхового випадку, компенсувати заявлений ним розмір вимог, визначений частиною четвертою цієї статті, протягом п’яти робочих днів з дня отримання вимоги, якщо інший розмір компенсації чи строк її здійснення не передбачено положенням про пряме врегулювання страхових випадків;
    • Положення про пряме врегулювання страхових випадків затверджується радою МТСБУ із загальних питань та оприлюднюється на веб-сайті МТСБУ. https://mtsbu.ua/avtocivilka/pryame-vregulyuvannya-zbitkiv

    Варіанти оплати поліса ОСЦПВ (автоцивілки)

    • через онлайн платіжні системи, наприклад iPay, portmone;
    • онлайн оплата, через сайт компанії;
    • на розрахунковий рахунок страхової компанії.

    ЗАСТЕРЕЖЕННЯ:

    Споживачу необхідно ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи документи за посиланням:

    Основні переваги CК "ББС ІНШАРАНС"

    Економія часу


    Оформлення поліса займе не більше 7 хвилин

    Пряме врегулювання


    Для клієнтів всіх Страховиків, які є членами МТСБУ

    Технічний асистанс


    Додаткова автопідтримка власників поліса ОСЦПВ в непередбачуваних ситуаціях

    Лояльність


    Можливість використання промо-коду для отримання знижки

    Часті питання

    Франшиза – сума збитку, яку страхова компанія не виплачує при настанні страхового випадку.

    Розмір франшизи при відшкодуванні шкоди, заподіяної майну потерпілих, встановлюється при укладанні договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності і не може перевищувати 2 відсотки від страхової суми, в межах якого відшкодовується збиток, заподіяний майну потерпілих.

    Страхове відшкодування завжди зменшується на суму франшизи.

    Найчастіше, у нас вона становить 0, 1600, 3200 грн. Розмір франшизи істотно впливає на вартість поліса автоцивілки. Наприклад для здешевлення поліса, слід вибирати максимальну франшизу 3200 грн.

    За договорами 2025 року – франшиза не застосовується.

    Відшкодування розраховуватиметься без урахування зносу, що забезпечить відновлення ТЗ до стану «як до ДТП». 

    Компанія «ББС ІНШУРАНС» забезпечує безпеку для своїх клієнтів:

    • безпеку оплати через платіжні шлюзи, на реквізити страхової компанії;
    • наявність SSL сертифікату;
    • моментальна реєстрація поліса в базі МТСБУ;
    • отримання поліса після оплати на електронну пошту.

    З 1 січня 2025 року в Україні набули чинності зміни щодо оформлення дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за допомогою Європротоколу. Основні нововведення включають:

    1. Скасування ліміту відшкодування. Раніше максимальна сума виплати за Європротоколом становила 80 000 грн. З 2025 року це обмеження скасовано, і страхове відшкодування здійснюється в межах загальної страхової суми, яка для договорів, укладених після 1 січня 2025 року, становить 250 000 грн. ​
    2. Розширення умов використання Європротоколу. Тепер водії можуть оформлювати ДТП без виклику поліції незалежно від суми збитків, за умови дотримання наступних критеріїв:​
      • У ДТП брали участь лише два транспортні засоби.​
      • Відсутні постраждалі особи; шкода завдана лише майну.​
      • Обидва водії мають чинні поліси обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ).​
      • Водії не перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння.​
      • Учасники ДТП дійшли згоди щодо обставин подіїОформити Європротокол можна як у паперовій, так і в електронній формі через онлайн-сервіси, що спрощує та прискорює процес фіксації ДТП. ​

    Збільшити ліміт відповідальності можливо, шляхом укладення додаткового договору – полис ДСАЦВ (ДЦВ), де страхова сума може бути від 50 000 до 500 000 грн.

    Укласти такий договір можна разом з полісом ОСЦПВ, а так само окремо на сторінці даної послуги.

    Пряме врегулювання – це процедура, за якої потерпілий у ДТП звертається за відшкодуванням збитків безпосередньо до своєї страхової компанії, а не до страховика винуватця. Це спрощує та прискорює процес отримання компенсації, оскільки страхувальник взаємодіє зі своєю компанією, з якою вже має договірні відносини. ​

    Умови застосування прямого врегулювання:

    • У ДТП брали участь лише два транспортні засоби.​
    • Обидва водії мають чинні поліси ОСЦПВ.​
    • Внаслідок ДТП завдано шкоди лише майну (відсутні постраждалі чи загиблі).​

    У таких випадках потерпілий може звернутися до своєї страхової компанії для отримання відшкодування. ​

    Переваги прямого врегулювання:

    • Швидкість: Потерпілий взаємодіє зі своєю страховою компанією, що може прискорити процес врегулювання.​
    • Зручність: Відсутність необхідності контактувати зі страховиком винуватця, що може бути особливо корисним у випадках, коли винуватець не співпрацює.​

    Покращення якості обслуговування: Страхові компанії зацікавлені у швидкому та якісному врегулюванні для збереження клієнтів

      • перевірити в базі за номером кузова автомобіля;
      • перевірити по держномер автомобіля.

      Поліція має право виписати штраф (від 425 до 850 грн.) За відсутність поліса ОСЦПВ в двох випадках:

      • якщо сталося ДТП;
      • при складанні протоколу.

      В інших випадках поліцейський не має право оштрафувати за відсутність поліса ОСЦПВ. В іншому випадку це розцінюється як перевищення посадових повноважень.

      Рекомендуємо зберігати поліс на телефоні, а так же роздрукувати копію та зберігати в авто.

    Підписатися
    Повідомити про
    6 відгуків
    Старіші
    Новіші Найпопулярніші
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі відгуки
    Альона
    Альона
    3 Років тому

    Заключила договор цивилки, быстро и сразу оплатила. Рекомендую.

    Клиент
    Клиент
    3 Років тому

    Спасибо, быстро все оформили, объяснили по франшизе.

    Иван
    Иван
    3 Років тому

    По цене меня устроило, плюс оплата без комиссии банка, так что рекомендую.

    Надія Китюшко
    Надія Китюшко
    10 Місяців тому

    Кілька років користуюсь послугами компанії, все відбувається швидко, відповідально, рекомендую.

    Замовлення консультації:

    Заказ консультации (Uk)

    Форма для подання скарги

    White BBS Insurance

    Шановні клієнти!

    Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

    З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

    Подяка / скарга (Uk)

    Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

    Відправити пароль

     Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.

     

    Повідомити про порушення

    White BBS Insurance

    Шановні клієнти!

    Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.

    Повідомити про порушення

    Україна

    Контактні дані особи, яка вчинила порушення/має відношення до порушення:

    Якщо ви не знаєте ПІБ особи, будь ласка, зазначте тільки підрозділ, в якому було вчинено порушення.

     Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.