Телефон: 0 800 500 123 | Email: info@bbs.com.ua

Страхування відповідальності нотаріусів

Страхування відповідальності нотаріусів – це захист, який гарантує компенсацію збитків, завданих клієнтам у разі помилок або недбалості під час виконання професійних обов’язків. Наша компанія пропонує надійні страхові рішення, які забезпечують фінансову безпеку та спокій у вашій роботі. Клас страхування 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)».

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є відповідальність Страхувальника за заподіяну шкоду Третій особі та/або її майну, в результаті здійснення Страхувальником (приватним нотаріусом) нотаріальної діяльності функцій державного реєстратора прав на нерухоме майно.

Страхові ризики

Ризик за Договором страхування характеризується обов’язком Страховика за визначену договором страхування плату  (страхову  премію)  здійснити  страхову  виплату

Відповідно до умов Договору страхування та/або законодавства шляхом відшкодування шкоди, заподіяної Потерпілій третій особі та/або її майну, Страхувальником, під час здійснення професійної діяльності, внаслідок невиконання (неналежного виконання) ним своїх обов’язків, уключаючи неумисні порушення положень законодавства, інші неумисні дії або бездіяльність, помилки, необережність.

Страховим ризиком за Договором страхуваня є випадкове завдання шкоди майновим інтересам Третіх осіб, внаслідок неправомірних неумисних дій та помилок Срахувальника (приватного нотаріуса) при здійсненні ним нотаріальної діяльності функцій державного реєстратора прав на нерухоме майно.

Обмеження страхування:
За цим страховим продуктом не може бути застрахована інша відповідальність, крім страхування відповідальності приватного нотаріуса перед Третіми особами.

Мінімальний та максимальний розмірі страхової суми (ліміту відповідальності)

Розмір Страхової суми встановлюється за згодою сторін на момент укладання Договору страхування.

Мінімальний розмір страхової суми за Договором страхування становить тисячу мінімальних розмірів заробітної плати на дату укладання Договору страхування.

Максимальний розмір страхової суми за Договором страхування становить до 50 000 000,00 грн.

У договорі страхування за згодою сторін можуть встановлюватися, в межах страхової суми, ліміти, субліміти відповідальності Страховика за окремими страховими випадками за шкодою/збитком нанесеним Страхувальником (особами, відповідальність яких застрахована), за шкодою/збитком, нанесеним Потерпілим Третім особами.

Мінімальний та максимальний розмірі страхової премії та/або страхового тарифу

Розмір страхового тарифу за страховим продуктом обчислюється (розраховується) на підставі Тарифної політики Страховика в залежності від:

  • розміру страхової суми;
  • розміру франшизи;
  • строку дії Договору страхування;
  • стажу нотаріальної діяльності;
  • наявності позовів, претензій щодо нотаріальної діяльності;
  • та інших впливових факторів, які суттєво впливають на обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику та страхових зобов'язань Страховика.

Страховий тариф встановлюється у відсотках від загальної страхової суми по Договору страхування та може становити від 0,01% до 1%

Розмір страхової премії (платежу/внеску) розраховується шляхом добутку розміру Страхової суми та визначеного тарифу.

Порядок сплати страхової премії (одноразово) визначаються за згодою сторін у Договорі страхування.

Додаткова інформація про продукт страхування

Договором страхування може бути передбачена безумовна франшиза – частина збитку, що не відшкодовується Страховиком при страховій виплаті (страховому відшкодуванні). Застосовується по кожному та будь-якому страховому випадку.

Франшиза може встановлюватися загальна за договором страхування, за кожним випадком, за шкодою/збитком нанесеним Страхувальником.

Розмір франшизи може встановлюватися за згодою сторін у відсотках від страхової суми або в абсолютній грошовій величині.

Франшиза встановлюється за згодою сторін, та може становити від 0 % до 30% включно

Україна, за виключенням територій територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), тимчасово анексованих територій України, а також територій проведення операцій Об’єднаних сил.

Договір може укладатися на строк від 1 дня до 1 року.

Строк дії Договору страхування може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору страхування Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії Договору страхування, з зазначеним строком подовження дії Договору страхування та сплатити додаткову страхову премію згідно з додатковою угодою до Договору страхування.

Не вважається страховим випадком подія, що сталася прямо або опосередковано внаслідок:

  • Подання Третьою особою, що звернулася до нотаріуса, неправдивої інформації щодо будь-якого питання, пов’язаного із вчиненням нотаріальної та/або іншої дії, недійсних та/або підроблених документів;
  • Не заявлення Третьою особою, що звернулася до нотаріуса, про відсутність чи наявність осіб, прав чи інтересів яких може стосуватися нотаріальна та/або інша дія, за вчиненням якої звернулася Третя особа.
  • Шкоди майну Третіх осіб, що була нанесена поза часовими та територіальними межами дії Договору страхування;
  • Будь-яких вимог/претензій, не пов'язаних із застрахованою професійною діяльністю Страхувальника, що визначена Договором страхування;
  • Збитки, шо виникли під час дії Договору та є наслідком здійснення діяльності, яка має ознаки застрахованої, до моменту укладення Договору страхування.
  • Припинення, зупинення або позбавлення Страхувальника права на зайняття професійною діяльністтю;
  • Нехтування рекомендаціями Страховика щодо зменшення збитку, або не усунення в строк обставин, що суттєво підвищують ступінь ризику, на необхідність усунення яких указував Страховик.

Страховик не виплачує страхове відшкодування, якщо шкода, заподіяна внаслідок:

  • Впливу комп’ютерного вірусу, шкідливої програми чи коду, небажаних електронних повідомлень (спаму), неправомірного втручання до електронної мережі, несанкціонованого доступу до системи, збою в роботі, несправності будь-якого комп’ютера, електронного приладу, програмного забезпечення, втрати, зменшення функціональності чи працездатності комп’ютерної системи, техніки, програмного забезпечення, електронної бази даних, носіїв інформації, втрати доступу до даних;
  • Розголошення Страхувальником або використання ним (нею) в особистих цілях конфіденційної інформації, що стала йому відома у зв’язку зі здійсненням ним застрахованої діяльності;

Впливу ядерної енергії та іонізуючого випромінювання в будь-якій формі;

  • Псування майна внаслідок: фізичного зносу та старінням, зниженням вартості в результаті невикористання, корозії, окислення, гниття, бродіння, самозапалення, дії мікроорганізмів та інших притаманних майну природних властивостей, а також пошкодження шкідниками, пліснявою, грибком, червами, гризунами і комахами та іншими шкідниками;
  • Воєнних ризиків, а саме: застосування стрілецької зброї, гранат та/або в результаті вибуху артилерійських снарядів, мінометних мін, ракетних боєприпасів, авіабомб та боєголовок, керованих і балістичних ракет, БПЛА – безпілотних літальних апаратів, ядерної, біологічної, та хімічної зброї;
  • Громадянської війни, терористичних актів, народних хвилювань або страйків;
  • Конфіскації, націоналізації, реквізиції, арешту, примусового вилучення майна, у тому числі з застосуванням насильства та/або будь-якої зброї або іншого незаконного обмеження майнових прав, знищення або пошкодження майна за наказом/рішенням уря-ду, органів державної влади або місцевого самоврядування, органів військового управління та інших органів влади, у тому числі самопроголошених;
  • Протизаконних дій або бездіяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, в тому числі внаслідок видання протизаконних документів та/або розпоряджень;
  • Рішень органів державної влади, встановленням особливих режимів функціонування органів державної влади і місцевого самоврядування, епідемією, пандемією, запровадженням карантину;
  • Необережності Страхувальника        (особи, відповідальність якої застрахована), у тому числі, якщо це вплинуло на збільшення розміру шкоди. Під необережністю розуміється, що особа:

~Передбачала можливість настання небезпечних наслідків своїх дій (або бездіяльності), але легковажно розраховувала на те, що вони не настануть;

~Не передбачала можливості настання небезпечних наслідків своїх дій (або бездіяльності), хоча повинна була та мала таку можливість.

~Факт необережності встановлюється на підставі обвинувального вироку суду, висновку компетентних органів.

  • Обставин, про які Страхувальник (особа, відповідальність якої застрахована) знав (знала) або повинен був (повинна була) знати, але не вжив (не вжила) усіх від нього (неї) залежних заходів, щоб запобігти настанню страхового випадку;
  • Невиконання або неналежного виконання зобов’язань за договором (контрактом);
  • Дій або бездіяльності Страхувальника (його представників), що призвели до пошкодження або знищення антикварних речей, виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного чи напівдорогоцінного каменя, предметів релігійного культу, колекцій, картин, рукописів, банкнот, цінних паперів та документів тощо;
  • Вимог працівників Страхувальника щодо відшкодування заподіяної їм шкоди при виконанні службових обов’язків. Якщо шкода заподіяна таким особам не в робочий час та/або не в зв’язку з виконанням ними трудових обов’язків, вона підлягає відшкодуванню відповідно до умов Договору страхування;
  • Вимог найближчих родичів Страхувальника про відшкодування їм шкоди, що є наслідком дій Страхувальника або інших осіб, відповідальність яких застрахована. До найближчих родичів відносяться особи, які перебувають зі Страхувальником у шлюбі або перебували на момент укладення Договору, їх батьки, діти (включаючи усиновлених та опікуваних), батьки (включаючи усиновителів та опікунів), онуки, брати і сестри, тітка та дядько Страхувальника, а також інші особи, які протягом тривалого часу проживають зі Страхувальником, і які ведуть із ним спільне господарство;
  • Вимоги щодо відшкодування шкоди, пов’язаної із збитком, завданим:

~Майну, що знаходиться у власності Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) або майну, що взяте ним (нею) в оренду, прокат, лізинг, заставу (іпотеку);

~Поширення відомостей, які не відповідають дійсності і завдають шкоди репутації організації або Третіх осіб, включаючи невірну інформацію;

~Порушення прав інтелектуальної власності: авторських прав, прав на відкриття, винахід або промисловий зразок, чи аналогічних до них прав, включаючи недозволене використання зареєстрованих торгівельних, фірмових або товарних знаків, символів і найменувань.

  • Дій Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) чи повнолітнього члена його сім’ї, його працівника або особи, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння;
  • Свідомого, умисного заподіяння шкоди або навмисних дій будь-яких Третіх осіб чи Страхувальника до спрямованого на виникнення страхового випадку, змови Страхувальника та Третьої особи;

 

За даним Договором також не відшкодовуються:

  • Штрафи, пені, неустойки, у тому числі з боку органів ДПС і держави, судовий збір, витрати на правову (правничу допомогу), інші судові витрати;
  • Упущена вигода, втрата ділової репутації, моральна шкода;
  • Вимоги про виплату будь-яких сум замість боржника, які з будь-яких причин пред’явлені Страхувальнику.

 

Страховик не відшкодовує непрямі фінансові збитки, які виникли внаслідок настання страхового випадку:

  • Недоотримання/втрата Третьою особою прибутку внаслідок шкоди, заподіяної його майну;
  • Непрямі витрати Третьої особи внаслідок зупинки виробництва (торгівлі), що було викликано шкодою, нанесеною її майну (тимчасова оренда обладнання, заробітна плата робітників тощо);
  • Неотримання/недоотримання орендної плати Третьою особою внаслідок страхового випадку;
  • Інші непрямі збитки Третьої особи (в тому числі неустойка (штраф, пеня), моральна шкода), хоча вони і були викликані страховим випадком.
  • Настання обставин непереборної сили (форс-мажор) і безпосереднього впливу таких обставин на можливість виконання Сторонами обов’язків під час дії цих обставин.
  • Під обставинами форс-мажору слід розуміти факти настання таких подій, що виникли після укладання договору страхування та роблять неможливим виконання Сторонами своїх обов’язків.
  • Сторона, яка підпала під дію таких обставин, повинна не пізніше 3 (Трьох) робочих днів з моменту їх настання повідомити про це іншу Сторону. В іншому випадку така Сторона при невиконанні своїх зобов’язань за договором страхування втрачає право на посилання на вплив зазначених обставин.
  • Сторона, для якої склалася неможливість виконання обов’язків внаслідок впливу обставин непереборної сили, повинна надати іншій Стороні підтвердження про настання таких обставин та про їх безпосередній вплив на можливість невиконання обов’язків.
  • Відповідним доказом строку дії обставин форс- мажору вважається офіційне підтвердження, що надається Торгово-промисловою палатою України або іншим державним органом, яке повинно бути направлено Стороною, яка попала під дію даних обставин іншій Стороні. Сторона, що підпадає під дію обставин форс-мажору, має право перенести термін виконання обов’язків за договором страхування на період, протягом якого будуть діяти зазначені обставини.
  • Після закінчення дії таких обставин, Сторона, яка попала під їх вплив, зобов’язана протягом 7 (семи) робочих днів, якщо інший строк не передбачений умовами Договору, виконати належним чином зобов’язання, відповідно до умов Договору.
  • Не підлягають страховому відшкодуванню випадки, що стались на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), також тимчасово анексованих територіях України, а також територіях проведення операцій Об’єднаних сил.

Причинами для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат є:

  • Навмисні дії Страхувальника (Вигодонабувача) чи повнолітнього члена його сім’ї, його працівників або особи, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) спрямовані на настання Страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов’язані з виконанням ними громадянського чи службового обов’язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров’я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація таких дій встановлюється відповідно до чинного законодавства України;
  • Вчинення Страхувальником (Вигодонабувачем) чи повнолітнім членом його сім’ї, його працівником або особою, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) умисного злочину, що призвів до страхового випадку, в тому числі спроба самогубства;
  • Подання Страхувальником (Вигодонабувачем) свідомо неправдивих відомостей про об’єкт Договору страхування, про факти, обставини, наслідки настання страхового випадку;
  • Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин страхового випадку, характеру та розміру збитків;
  • Під поважними причинами розуміються обставини, за яких Страхувальнику не було відомо та/або Страхувальник не міг повідомити про настання страхового випадку у строк, передбачений Договором страхування про настання страхового випадку. Наявність таких обставин повинна бути документально підтверджена;
  • Не надання всіх необхідних документів, що підтверджують факт, обставини настання страхового випадку та розмір страхової виплати;

Невиконання або неналежне виконання Страхувальником (Вигодонабувачем) своїх обов’язків, зазначених у Договорі страхування;

  • Дії Страхувальника, направлені на отримання неправомірної вигоди від страхування;
  • Наявність обставин, що є винятками із страхових випадків що передбачені Договором страхування;
  • Отримання Страхувальником у повному обсязі відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;
  • Письмової відмови від права вимоги до особи, відповідальної за збитки, або якщо здійснення права вимоги Страховика стало неможливим з вини Страхувальника;
  • Надання Страхувальником документів оформлених з порушенням дійсних норм (підписаних не уповноваженою особою, з відсутністю номеру, печатки чи дати, наявністю виправлень тощо) чи подання документів, які містять недостовірну інформацію щодо строку, причин, обставин страхового випадку;
  • Не повідомлення Страховика про існування інших чинних Договорів страхування щодо об’єкту Договору страхування і зокрема, в заяві про виплату страхового відшкодування.

Страховик несе відповідальність в розмірі прямого збитку, та в межах страхових сум (лімітів відповідальності Страховика), визначених Договором страхування.

Розмір збитків, що виник внаслідок страхового випадку визначається:

  • В разі винесення рішення суду – в розмірі сум, призначених до виплати таким рішенням суду на підставі позовних вимог Потерпілої Третьої особи (постраждалої особи);
  • При добровільному визнанні Страхувальником претензії за згодою Страховика – в розмірі такої претензії (обґрунтованої та підтвердженої відповідними документами).

 

Розмір страхового відшкодування встановлюється, за вирахуванням:

  • Встановленої в Договорі страхування франшизи;
  • Розміру збитків відшкодованих Страхувальнику/ Потерпілій Третій особі іншим Страховиком;
  • Розміру виплат страхового відшкодування за попередніми страховими випадками;
  • Несплаченої частини страхових платежів, якщо умовами договору страхування обумовлено внесення премії в розстрочку. Страховик може прийняти рішення вирахувати суму несплаченої премії при розрахунку страхової виплати.

 

Страховик не несе відповідальності і не відшкодовує ту частину збитків, що перевищує страхову суму (відповідний ліміт відповідальності) за Договором страхування.

  • У разі страхової виплати страхова сума зменшується на розмір виплаченого відшкодування. Страхова сума вважається зменшеною з дати настання страхового випадку.
  • Після страхової виплати, Страховик продовжує нести відповідальність до кінця строку дії договору страхування в межах різниці між відповідною страховою сумою (лімітом відповідальності Страховика), обумовленою Договором страхування, і сумою страхових виплат по ньому.

 

Черговість виплат страхового відшкодування за одним страховим випадком визначається Страховиком відповідно до дати подання заяви Страхувальника (Третьої особи) про настання страхового випадку.

  • В разі, якщо в один день були подані декілька заяв Страхувальника про настання страхового випадку, вони вважаються поданими одночасно.
  • У випадку, якщо сума вимог декількох третіх осіб за одним випадком перевищує страхову суму за договором та/або ліміт відповідальності за одним випадком сума страхового відшкодування розраховується пропорційно сумі завданих збитків кожній Потерпілій Третій особі.

 

Страховик може здійснити страхову виплату відповідно до умов договору страхування відповідальності:

  • Потерпілій Третій особі, її спадкоємцю чи правонаступнику, законному представнику або іншій особі, яка має право на її отримання відповідно до законодавства України;
  • Страхувальнику (особі, відповідальність якої застрахована), на підставі страхового Акту, якщо він (вона) самостійно здійснив (здійснила) відшкодування шкоди Потерпілим Третім особам у повному обсязі за рішенням суду або добровільно, але за попереднім письмовим погодженням Страховика.

 

Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) з дати отримання всіх документів, необхідних для встановлення факту, обставин, причин настання страхового випадку та/або розміру завданих збитків, Страховик приймає рішення про здійснення страхової виплати (складає та підписує Страховий Акт з визначенням розміру відшкодування) або про відмову у здійсненні страхової виплати. Після прийняття відповідного рішення:

  • Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) після підписання Страхового Акту виплачує страхове відшкодування;
  • У разі прийняття рішення про відмову у здійсненні страхової виплати протягом 15 (п′яти) робочих днів з дати прийняття такого рішення повідомляє про це Страхувальника та Третю особу (у випадку, якщо Третя особа зверталась до Страховика) у письмовій формі з обґрунтуванням причин такої відмови;
  • Страховик має право прийняти рішення про відстрочення страхової виплати якщо:

~У Страховика є мотивовані сумніви в достовірності наданих документів, що підтверджують страховий випадок та розмір збитків – до з’ясування достовірності таких документів, але на строк, що не перевищує 6 (шести) місяців з дати їх отримання;

~Не повністю з’ясовано обставини страхового випадку, винуватців, розмір збитків, обставини, які підтверджують право Третіх осіб на одержання відшкодування – до з’ясування таких обставин;

~Проти Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована, Третьої особи, їх представників) розпочато кримінальне провадження, до прийняття відповідного рішення компетентним органом;

~Визнання події, що має ознаки страхового випадку, такою, що настала та визначення суми збитків в судовому порядку – до одержання Страховиком вироку суду.

Страховик має право зменшити розмір страхової виплати або відмовити у виплаті:

  • якщо Страхувальник/Застрахована особа не вжив необхідних і доцільних заходів для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків та витрат, що виникають внаслідок страхового випадку;
  • якщо Страхувальник не сплатив страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором;
  • якщо Страхувальник/Застрахована особа при укладанні Договору не надав Страховику достовірну інформацію про всі відомі йому обставини, які мають істотне значення для оцінки страхового ризику (визначення ймовірності та вірогідності настання страхового випадку та розміру можливих витрат), та протягом строку дії Договору не повідомив Страховика про будь-яку зміну таких обставин та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за Договором;
  • якщо Страхувальник/Застрахована особа не проінформував Страховика про настання події, що має ознаки страхового випадку, у порядку та строки, встановлені Договором;
  • якщо Страхувальник/Застрахована особа не впровадила всіх заходів для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку;
  • якщо Застрахована особа не вжила заходів для забезпечення Страховику можливості скористатися правом вимоги до особи, винної у заподіянні збитків, не надала Страховику всі необхідні документи та не повідомила інформацію, необхідну для реалізації Страховиком права вимоги до винних осіб, що спричинили настання страхового випадку;
  • Якщо Страхувальник не повідомив Страховику про наявність страхового інтересу, у тому числі стосовно Застрахованої особи та/або Вигодонабувача (в разі визначення такої особи у Договорі);
  • якщо Страхувальник не ознайомив Застрахованих осіб з умовами Договору, не роз’яснив порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку.

Варіанти оплати поліса страхування відповідальності нотаріусів:

Оптимальна страхова сума

Більше рівня 1000 мінімальних заробітних плат

Економія часу

Швидке оформлення договору

Конкурентна вартість полісу

Ціна від 1 200 грн.

Лідер страхування

Великий досвід у цьому виді страхування. Лідируюча компанія за кількістю договорів страхування відповідальності нотаріусів.

Основні переваги страхування в страхової компанії "ББС ІНШУРАНС"

Максимальний розмір страхової суми за Договором страхування становить до 50 000 000,00 грн.

Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) після підписання Страхового Акту виплачує страхове відшкодування.

Негайно, але не пізніше 12 годин, як тільки йому стане відомо, про настання події, що має ознаки страхового випадку, повідомити спеціалізовані компетентні органи відповідно до характеру завданої шкоди та Страховика за телефоном 0-800- 500-123

Часті питання

Замовлення консультації:

Заказ консультации (Uk)

Форма для подання скарги

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)

Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

Відправити пароль

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.

 

Повідомити про порушення

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.

Повідомити про порушення

Україна

Контактні дані особи, яка вчинила порушення/має відношення до порушення:

Якщо ви не знаєте ПІБ особи, будь ласка, зазначте тільки підрозділ, в якому було вчинено порушення.

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.