Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Cтрахування відповідальності арбітражного керуючого перед третіми особами

Згідно Постанови КМУ від 16 жовтня 2019 р. № 872, страхування професійної відповідальності арбітражного керуючого здійснюється шляхом укладання договору цивільно-правової відповідальності арбітражного керуючого. Мінімальний розмір щорічної страхової суми арбітражного керуючого становить 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Програма пропанує страхування професійної відповідальності за шкоду, заподіяну внаслідок неумисних дій або помилки під час здійснення повноважень арбітражного керуючого.

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є відповідальність Страхувальника за заподіяну шкоду особі (чи Третій особі) та/або її майну.

Даний страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

Страхові ризики

Страховими ризиками є:

  • Невиконання умов аукціонного продажу майна (пропуск строків подачі заявки, неправильне оформлення заявки тощо);
  • Порушення порядку продажу майна боржника;
  • Помилок при визначенні черговості вимог кредиторів;
  • Перевищення повноважень під час укладення угод від імені боржника;
  • Розголошення відомостей про матеріальне становище Третіх осіб, які стали відомі Страхувальнику у зв’язку з його професійною діяльністю;
  • Неналежного виконання обов’язків по забезпеченню збереження/захисту майна, документів та інформації боржника.

Мінімальний та максимальний розмірі страхової суми (ліміту відповідальності)

Максимальний розмір страхової суми становить до 50 000 000,00 грн.

Мінімальний та максимальний розмірі страхової премії та/або страхового тарифу

Страховий тариф встановлюється у відсотках від загальної страхової суми по Договору страхування та може становити від 0,01% до 10%

Додаткова інформація про продукт страхування

Може бути передбачена безумовна франшиза від 0 % до 30% включно.

Розмір франшизи може встановлюватися у відсотках від страхової суми або в абсолютній грошовій величині.

Територія дії Україна, за виключенням територій територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні),  тимчасово анексованих територій України, а також територій проведення операцій Об’єднаних сил.

Договір може  укладатися на строк від 1 дня до 1 року.

Строк дії Договору страхування може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору страхування Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії Договору страхування, з зазначеним строком подовження дії Договору страхування та сплатити додаткову страхову премію згідно з додатковою угодою до Договору страхування.

Причиною для відмови у виплаті страхового відшкодування (страхової виплати) є:

  • Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Застрахованою особою, Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин страхового випадку, характеру та розміру збитків;

Під поважними причинами розуміються обставини, за яких Страхувальнику не було відомо та/або Страхувальник (Застрахована особа, Вигодонабувач) не міг повідомити про настання страхового випадку у строк, передбачений Договором. Наявність таких обставин повинна бути документально підтверджена;

  • Невиконання або неналежне виконання Страхувальником своїх обов’язків, зазначених у Договорі страхування.

У разі несплати Страхувальником чергової частини страхового платежу у встановлений договором страхування строк, дія договору страхування припиняється.

При цьому договір страхування вважається достроково припиняється з дня, наступного за встановленим у договорі днем сплати чергової частини страхового платежу. При цьому, Сторони дійшли згоди, що у разі такого припинення договору страхування, Страховик не зобов’язаний нагадувати Страхувальнику про строки сплати чергової частини платежу.

Розмір страхового тарифу обчислюється (розраховується) в залежності від:

  • обсягу пов’язаної з об′єктом страхування діяльності Страхувальника;
  • стажу роботи Страхувальника;
  • наявності позовів, претензій щодо  діяльності арбітражного керуючого;
  • страхових ризиків;
  • розміру та виду страхової суми;
  • лімітів зобов’язань Страховика;
  • строку дії Договору страхування;
  • розміру франшизи;
  • вимог чинного законодавства України, державних органів, що регулюють застраховану діяльність;
  • та інших впливових факторів, які суттєво впливають на обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику та страхових зобов'язань Страховика.

СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» не пропонує даний страховий продукт разом із супутнім/додатковим товаром, роботою або послугою, яка не є страховою, як складовою одного пакета страхування.

Знижка може бути застосована в залежності від:

  • Ліміту відповідальності;
  • Кількості років досвіду роботи Страхувальника;
  • Кількості успішно завершенних процедур банкрутства;
  • Кількості років страхування;
  • Розміру франшизи.

Варіанти оплати поліса страхування відповідальності нотаріусів:

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ:

Споживачу необхідно ознайомитися до укладення договору страхування з інформацією про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, ліміти відповідальності страховика за окремимоб’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, а також порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи документи за посиланням

Підтримка 24/7

Цілодобова інформаційно-консультаційна та юридична підтримка

Економія часу

Швидке оформлення договору

Конкурентна вартість полісу

Низькі ціни

Сервіс

Безпечна і моментальна оплата договору, консультація оператора

Основні переваги страхування в страхової компанії "ББС ІНШУРАНС"

Максимальний розмір страхової суми за Договором страхування становить до 50 000 000,00 грн.

Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) після підписання Страхового Акту виплачує страхове відшкодування.

Негайно, але не пізніше 12 годин, як тільки йому стане відомо, про настання події, що має ознаки страхового випадку, повідомити спеціалізовані компетентні органи відповідно до характеру завданої шкоди та Страховика за телефоном 0-800- 500-123

Після настання події, що може бути визнана страховим випадком, Страхувальник зобов'язаний впродовж 2 (двох) робочих днів письмово повідомити про це Страховика шляхом подання повідомлення (заяви) встановленої Страховиком форми, особисто або його довіреною особою (представником).

  • Навмисні дії Страхувальника (Вигодонабувача) чи повнолітнього члена його сім’ї, його працівників або особи, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) спрямовані на настання Страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов’язані з виконанням ними громадянського чи службового обов’язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров’я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація таких дій встановлюється відповідно до чинного законодавства України;
  • Вчинення Страхувальником (Вигодонабувачем) чи повнолітнім членом його сім’ї, його працівником або особою, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) умисного злочину, що призвів до страхового випадку, в тому числі спроба самогубства;
  • Подання Страхувальником (Вигодонабувачем) свідомо неправдивих відомостей про об’єкт Договору страхування, про факти, обставини, наслідки настання страхового випадку;
  • Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин страхового випадку, характеру та розміру збитків. Під поважними причинами розуміються обставини, за яких Страхувальнику не було відомо та/або Страхувальник не міг повідомити про настання страхового випадку у строк, передбачений Договором страхування про настання страхового випадку. Наявність таких обставин повинна бути документально підтверджена.
  • Не надання всіх необхідних документів, що підтверджують факт, обставини настання страхового випадку та розмір страхової виплати;
  • Створення Страхувальником перешкод Страховику у визначенні причин, обставин, наслідків страхового випадку або розміру збитків;
  • Невиконання або неналежне виконання Страхувальником (Вигодонабувачем) своїх обов’язків, зазначених у Договорі страхування;
  • Дії Страхувальника, направлені на отримання неправомірної вигоди від страхування;
  • Наявність обставин, що є винятками із страхових випадків що зазначені в Розділі 10 цього Договору страхування;
  • Отримання Страхувальником у повному обсязі відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;
  • Письмової відмови від права вимоги до особи, відповідальної за збитки, або якщо здійснення права вимоги Страховика стало неможливим з вини Страхувальника;
  • Надання Страхувальником документів оформлених з порушенням дійсних норм (підписаних не уповноваженою особою, з відсутністю номеру, печатки чи дати, наявністю виправлень тощо) чи подання документів, які містять недостовірну інформацію щодо строку, причин, обставин страхового випадку;
  • Не повідомлення Страховика про існування інших чинних Договорів страхування щодо об'єкту Договору страхування і зокрема, в заяві про страхову виплату.
  •  

Часті питання

Замовлення консультації:

Заказ консультации (Uk)

Форма для подання скарги

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)

Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

Відправити пароль

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.

 

Повідомити про порушення

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.

Повідомити про порушення

Україна

Контактні дані особи, яка вчинила порушення/має відношення до порушення:

Якщо ви не знаєте ПІБ особи, будь ласка, зазначте тільки підрозділ, в якому було вчинено порушення.

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.