Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Добровільне медичне страхування (ДМС) для корпоративних клієнтів

Програми ДМС Страхової Компанії «ББС ІНШУРАНС» передбачають страхування колективів на випадок розладу здоров’я в результаті гострого захворювання, загострення хронічних захворювань, травми, отруєння та нещасного випадку, що потребує надання медичних послуг:
  • Невідкладна (швидка) допомога;
  • Амбулаторно-поліклінічна допомога;
  • Плановий та Екстрений стаціонар;
  • Стоматологія;
  • Забезпечення медикаментами.
  • Об’єкт страхування

    Об’єктом страхування є життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи. Даний продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.

    Страхові ризики

    Страховими ризиками є:

    • гостре захворювання Застрахованої особи;
    • загострення хронічних хвороб Застрахованої особи;
    • хронічні хвороби в стадії ремісії;
    • розлади здоров‘я Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку.

    Перелік ризиків для конкретної Застрахованої особи, визначається Програмою страхування, що є Додатком до Договору та є його невід’ємною частиною.

    Обмеження страхування:
    За даним страховим продуктом не можуть бути
    застраховані:

    • особи, які на момент укладення Договору страхування мали вік понад 65 років;
    • особи, які визнані у встановленому порядку недієздатними;
    • особи, які знаходяться на обліку в наркологічних, психоневрологічних центрах, туберкульозних та (або) шкірно-венерологічних спеціалізованих диспансерах; хворі на алкоголізм, наркоманію, токсикоманію;
    • особи, що страждають або страждали такими захворюваннями: ревматизм, вади серця; хронічна недостатність кровообігу, починаючи зі стадії ІІВ та вище; гепатит В або С, цироз печінки; інсулінозалежний цукровий діабет; гломерулонефрит, хронічна ниркова недостатність ІІ ступеня та вище; енцефаліт, розсіяний склероз; епілепсія, паркінсонізм, шизофренія; хвороба Бехтєрєва, склеродермія, системний червоний вовчак; пухлини головного мозку та/або спинного мозку; злоякісні новоутворення будьякої локалізації, в т.ч. що призвели до стійкої втрати працездатності;
    • особи які мають злоякісні хвороби крові; мають трансплантовані органи (окрім зубів, волосся та шкіри);
    • ВІЛ – інфіковані; хворі на СНІД;
    • особи з обмеженими можливостями (інваліда I-ІІ групи та особи з інвалідністю з дитинства).

    Мінімальний та максимальний розмірі страхової суми (ліміту відповідальності)

    Розмір Страхової суми (ліміту відповідальності) визначається за домовленістю між Страховиком та Страхувальником, зазначається у Договорі страхування і може бути встановлений у розмірі від 1000, 00 грн до 500 000, 00 грн.

    Страхова сума може бути встановлена за Програмами страхування, за окремими опціями (переліком медичних послуг) Програми страхування для конкретних Застрахованих осіб, та/або за Договором страхування в цілому.

    Мінімальний та максимальний розмірі страхової премії та/або страхового тарифу

    Розмір страхової премії за даним страховим продуктом обчислюється (розраховується) на підставі Тарифної політики Страховика, з урахуванням всіх відомих обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, в тому числі переліку медичних послуг, передбачених обраною Страхувальником Програмою страхування, а також інших умов, передбачених Договором. Страховий тариф встановлюється від 0,5% до 25% від страхової суми (ліміту відповідальності).

    Додаткова інформація про продукт страхування

    За даним страховим продуктом Франшиза встановлюється за згодою сторін, відповідно до обраного Страхувальником рівня медичних установ – від 5% до 90% від страхової суми (ліміту відповідальності) та зазначається в договорі страхування.

    Територія на яку поширюється дія договору страхування: Україна. Дія договору страхування не розповсюджується на території територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), тимчасово анексованих територій України, а також територій проведення операцій Об’єднаних сил. Строк дії договору (страхового покриття) – договір укладається на строк від 1 дня до 1 року та зазначається в договорі страхування. За згодою сторін договором страхування можуть бути передбачені періоди страхування в межах загального строку дії договору. Строк дії Договору може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії цього Договору, з зазначеним строком подовження дії Договору та сплатити додаткову страхову премію, згідно з додатковою угодою до Договору.

    • Виключення (винятки):
    • Не є страховим випадком дорожньо-транспортна пригода (ДТП), що сталася за участю Забезпеченого ТЗ за наступних обставин:
    • Управління (керування) Забезпеченим ТЗ особою, яка перебувала під дією алкоголю, знаходилась під впливом наркотичних чи токсичних речовин, або перебувала під дією медичних препаратів, протипоказаних при керуванні ТЗ, а також у разі відмови від проходження тесту або медичної експертизи (огляду) з метою виявлення ознак стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.
    • Управління (керування) Забезпеченим ТЗ особою, яка:

    – не мала посвідчення водія відповідної категорії;

    – не мала законних підстав керувати застрахованим ТЗ (крім випадку невиконання водієм ТЗ пункту 2.1. ПДР за умови пред’явлення Страховику відсутніх на момент ДТП документів), або протиправно заволоділа Забезпеченим ТЗ з будь-якою метою.

    • Невиконання Страхувальником (Забезпеченим водієм) вимог представників органів влади; переслідування Страхувальника (Забезпеченого водія) працівниками МВС (Національної поліції України або іншими); якщо Страхувальник (Забезпечений водій) після ДТП залишив місце пригоди з порушенням встановлених законодавством правил.
    • Використання Забезпеченого ТЗ, технічний стан якого не відповідає вимогам Розділу 31 Правил дорожнього руху України.
    • Використання Забезпеченого ТЗ у якості таксі, карети швидкої допомоги, на умовах прокату, лізингу, тест-драйву, для навчальної чи тренувальної їзди, участі у офіційних і неофіційних змаганнях (у тому числі й спортивних), або на інших спеціальних умовах без попереднього письмового узгодження зі Страховиком (у разі, коли такі умови експлуатації Забезпеченого ТЗ не були зазначені в умовах Договору, або не були письмово погоджені додатковою угодою до Договору).
    • Перевезення, буксирування Забезпеченого ТЗ.
    • Порушення вимог безпеки при перевезенні пасажирів та вантажів; заподіяння шкоди вантажем, що випав (впав) із Забезпеченого ТЗ, предметами, що вилетіли з-під його коліс, спеціальним обладнанням або механізмами, що змонтовані на Забезпеченому ТЗ, під час користування ними; пожежею або вибухом Забезпеченого ТЗ, що сталися не внаслідок ДТП.
    • Застосування, перевезення чи зберігання вибухових речовин, матеріалів, пристроїв, вогнепальної зброї, та інших небезпечних речовин і предметів, а також якщо ДТП трапилась внаслідок підпалу, підриву Забезпеченого ТЗ, а також протиправних дій третіх осіб.
    • У випадках масових заворушень, порушення громадського порядку, військових конфліктів, терористичних актів, антитерористичних операцій, заколоту, бунту, стихійного лиха, вибуху боєприпасів та інших знарядь війни.
    • Внаслідок впливу іонізуючої радіації; викликаного довільним ядерним паливом радіоактивного отруєння; радіоактивної, токсичної, вибухової чи в іншому відношенні небезпечної властивості довільної вибухової ядерної сполуки чи її ядерного компонента.
    • Не є страховим випадком дорожньо-транспортна пригода (ДТП), за спричинення якої не виникає цивільної відповідальності Страхувальника (Забезпеченого водія).
    • Страховик не відшкодовує шкоду, завдану внаслідок пошкодження Забезпеченого ТЗ, який спричинив ДТП; шкоду водію Забезпеченого ТЗ або майну, що знаходилось у момент ДТП в/на Забезпеченому ТЗ.
    • Страховик не відшкодовує шкоду життю та здоров’ю пасажирів, які знаходились у Забезпеченому ТЗ, якщо вони є застрахованими відповідно до договорів особистого страхування від нещасних випадків на транспорті.
    • Страховик не відшкодовує шкоду, завдану внаслідок пошкодження або знищення антикварних речей, виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного чи напівдорогоцінного каміння, предметів релігійного культу, колекцій, картин, рукописів, банкнот, цінних паперів, документів, племінних тварин.
    • Страховик не відшкодовує шкоду, завдану забрудненням або пошкодженням внаслідок ДТП об'єктів навколишнього природного середовища, в тому числі екологічним забрудненням.
    • Не відшкодовуються збитки (оцінена шкода) в частині, що перевищує страхову суму по Договору, будь-які непрямі збитки, неотриманий прибуток, моральна шкода, шкода, що була завдана не в результаті страхового випадку, хоч би й під час його настання.
    • Не є страховими випадками події, що сталися на тимчасово окупованих територіях України, територіях проведення антитерористичних операцій та операцій Об’єднаних сил.

     

    • Підставами для відмови Страховика у здійсненні виплати страхового відшкодування є:
    • Навмисні дії (бездіяльність) Страхувальника, водія Забезпеченого ТЗ, потерпілого, користувача пошкодженого майна, спрямовані на настання страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов’язані з виконанням ними громадського чи службового обов’язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров’я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація дій зазначених осіб встановлюється відповідно до чинного законодавства України.
    • Вчинення Страхувальником, Забезпеченим водієм чи Третьою особою (фізичними особами) умисного злочину, що призвів до страхового випадку.
    • Надання Страхувальником, особою, відповідальність якої застрахована, Третьою особою, або особою, що має право на отримання страхового відшкодування, свідомо неправдивих відомостей про предмет Договору, або про факт, причини, обставини або наслідки страхового випадку, розмір завданих збитків, ненадання пошкодженого майна Страховику для огляду.
    • Отримання особою, що має право на отримання страхової виплати, відшкодування збитків (шкоди) від особи, винної у їх заподіянні.
    • Несвоєчасне повідомлення Страховика Страхувальником або Забезпеченим водієм про настання страхового випадку без поважних на це причин, підтверджених документально, або створення Страховику перешкод у визначенні причин, обставин або наслідків події, що має ознаки страхового випадку, характеру та/або розміру збитків. Сторонами узгоджено, що несвоєчасність повідомлення Страховика Страхувальником або водієм Застрахованого ТЗ про настання страхового випадку без поважних на це причин є безумовною підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, незважаючи на те, чи перешкодило це Страховику встановити факт, причини, обставини та/або наслідки події, що має ознаки страхового випадку.
    • Невиконання Страхувальником (Забезпеченим водієм) або потерпілою особою обов’язків, передбачених умовами Договору.
    • Відсутність чинного на момент ДТП Поліса ОСЦПВВНТЗ, або недійсність/нікчемність на момент ДТП Поліса ОСЦПВВНТЗ, або відмова у виплаті страхового відшкодування за Полісом ОСЦПВВНТЗ, – якщо обов’язковість укладання Поліса ОСЦПВВНТЗ на Забезпечений ТЗ передбачена законодавством.
    • Порушення Страхувальником умов страхування, передбачених Законом про ОСЦПВВНТЗ. В цьому випадку Страховик має право зменшити розмір страхової виплати по Договору пропорційно розміру компенсації, передбаченої законодавством по Полісу ОСЦПВВНТЗ.
    • Страхові виплати здійснюються Страховиком шляхом сплати медичному закладу вартості наданої ним Застрахованій особі медичної допомоги, медичних послуг та медичного забезпечення в межах обраної Програми страхування та на умовах, визначених договором страхування.
    • Страховик може прийняти рішення про страхову виплату безпосередньо Застрахованій особі – у розмірі фактично понесених нею витрат, що були попередньо погоджені із Страховиком, або Медичним асистансом та підтверджені медичними та фінансовими відповідними документами (відповідно до послуг, лімітів відповідальності та категорії ЛПУ, передбачених Програмою страхування). У цьому разі страхова виплата здійснюється шляхом переказу коштів на банківський розрахунковий рахунок Застрахованої особи.
    • У випадку, якщо Страховик/Медичний асистанс не мали змоги організувати медичні послуги у ЛПУ з переліку базових медичних закладів Страховика, передбаченому Програмою страхування, страхова виплата здійснюється за цінами аналогічних послуг у ЛПУ з переліку базових медичних закладів Страховика, передбаченому Програмою страхування/розрахункової клініки.
    • Страховик приймає рішення про здійснення страхових виплат протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після одержання всіх документів, передбачених договором страхування, та на підставі страхового акту здійснює ці виплати протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня прийняття такого рішення.
    • За наявності підстав для відмови у здійсненні страхової виплати, Страховик впродовж 15 робочих днів, після одержання всіх документів, передбачених договором страхування, приймає рішення про відмову у виплаті та письмово повідомляє Страхувальника / Застраховану особу із обґрунтуванням причин (підстави) такої відмови.
    • У випадку об’єктивної необхідності проведення додаткових заходів з розслідування обставин страхового випадку Страховик призначає чітко визначений строк для здійснення такого розслідування, але на строк не більше 6 (шести) місяців, після закінчення якого приймає одне з вищезазначених рішень. Про це, Страховик повідомляє Страхувальника/ Застраховану особу в строк 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття такого рішення в письмовій формі з обґрунтуванням причин відмови.
    • Заяву про страхову виплату та документи, передбачені договором страхування, Застрахована особа або її спадкоємець (Вигодонабувач) подає Страховику в термін не більше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня завершення страхового випадку.
    • Загальний розмір виплат при настанні одного або декількох страхових випадків із конкретною Застрахованою особою не може перевищувати Страхової суми або ліміту відповідальності на окремі медичні послуги, що обумовлені Програмою страхування для кожної Застрахованої особи.
    • Страховик не оплачує частину вартості лікування, що перевищує встановлену договором страхування страхову суму, а у випадку встановлення лімітів відповідальності на окремі послуги в рамках Програм – частину вартості лікування, що перевищує цей ліміт.
    • Якщо умовами договору страхування, зокрема, Програми, встановлена франшиза, то Страховик здійснює страхові виплати за вирахуванням розміру такої франшизи.
    • Якщо страховий випадок настав до моменту сплати простроченої наступної частини страхової премії, страховик може вирахувати суму несплаченої премії при розрахунку страхової виплати.

    Страховик має право зменшити розмір страхової виплати або відмовити у виплаті:

    • якщо Страхувальник/Застрахована особа не вжив необхідних і доцільних заходів для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків та витрат, що виникають внаслідок страхового випадку;
    • якщо Страхувальник не сплатив страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором;
    • якщо Страхувальник/Застрахована особа при укладанні Договору не надав Страховику достовірну інформацію про всі відомі йому обставини, які мають істотне значення для оцінки страхового ризику (визначення ймовірності та вірогідності настання страхового випадку та розміру можливих витрат), та протягом строку дії Договору не повідомив Страховика про будь-яку зміну таких обставин та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за Договором;
    • якщо Страхувальник/Застрахована особа не проінформував Страховика про настання події, що має ознаки страхового випадку, у порядку та строки, встановлені Договором;
    • якщо Страхувальник/Застрахована особа не впровадила всіх заходів для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку;
    • якщо Застрахована особа не вжила заходів для забезпечення Страховику можливості скористатися правом вимоги до особи, винної у заподіянні збитків, не надала Страховику всі необхідні документи та не повідомила інформацію, необхідну для реалізації Страховиком права вимоги до винних осіб, що спричинили настання страхового випадку;
    • Якщо Страхувальник не повідомив Страховику про наявність страхового інтересу, у тому числі стосовно Застрахованої особи та/або Вигодонабувача (в разі визначення такої особи у Договорі);
    • якщо Страхувальник не ознайомив Застрахованих осіб з умовами Договору, не роз’яснив порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку.

    Знижка на страхування надається у таких випадках:

    • під час проведення рекламних компаній, може надаватися промо-код;
    • при укладанні будь-якого договору через сайт страхової компанії буде направлено промо-код на Ваш е-mail;
    • промо-код може направити Вам опреатор або співробітник компанії, за беззбиткову історію страхування в ББС Іншуранс.

    Скористатися знижкою (промо-кодом) можна шляхом введення коду у поле інтерфейсу введення страхового продукту на сайті компанії.

    Важливо враховувати, що умови надання знижки можуть змінюватися та підлягати перегляду з часом.

    Від чого залежить ціна (вартість):

    Страховий поліс страхування ДМС відноситься до дорогого продукту. Ціна поліса не фіксується і залежить від нюансів. Щоб визначити вартість поліса ДМС потрібно враховувати різні чинники. Давайте їх розглянемо:

    Варіанти оплати поліса добровільного медичного страхування:

    Програми ДМС від Страхової Компанії «ББС ІНШУРАНС» забезпечать:

    • Широкий вибір медичних установ, що охоплює всю територію України, включаючи спеціалізовані та багатопрофільні ЛПЗ; Медичні установи клієнт може обрати на власний розсуд, відповідно до категорій – від державних та відомчих до приватних та брендових ЛПЗ;
    • Організацію та оплату широкого спектру оплачуваних послуг за програмою страхування, на вибір клієнта, в тому числі сучасні діагностичні та лікувальні методи;
    • Консультації у провідних спеціалізованих клініках;
    • Компенсацію витрат на оплату отриманих медичних послуг;
    • Цілодобову консультаційну та координаційну підтримку медичного Асистансу;
    • Вартість програми залежить від обраних опцій (медичних послуг), рівня медичних установ та кількості застрахованих осіб.

    Основні переваги страхування ДМС в страхової компанії "ББС ІНШУРАНС"

    Відшкодування

    Гарантована оплата лікування

    Швидка допомога

    Невідкладна (швидка) допомога; Невідкладний та плановий стаціонар

    Медичний асистанс

    Власний медичний асистанс з цілодобової інформаційно-консультаційної підтримкою 24/7

    Медична допомога

    Широкий вибір медичних установ по Україні

    Часті питання

    • Тільки корпоративні клієнти;
    • Колективи, в яких працює більш ніж 10 осіб, та члени їх роди.

    Наша програма створена для забезпечення швидкої організації медичної допомоги та дозволяє Застрахованій особі отримати медичну допомогу без збирання будь-яких документів.

    організація всіх медичних послуг здійснюється в телефонному режимі нашою Асистанською компанією.

    Перейдить за посіланням та оберить необхідну опцію

    Замовлення консультації:

    Заказ консультации (Uk)

    Форма для подання скарги

    White BBS Insurance

    Шановні клієнти!

    Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

    З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

    Подяка / скарга (Uk)

    Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

    Відправити пароль

     Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.