Об’єктом страхування є життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи.
Даний продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.
Страховими ризиками є:
Перелік ризиків для конкретної Застрахованої особи, визначається Програмою страхування, що є Додатком до конкретного Договору та є його невід’ємною частиною.
Розмір страхової премії встановлюється на підставі Тарифної політики Страховика, відповідно до обраних ризиків та враховуючи обрані Страхувальником/Застрахованою особою умови, що впливають на ступінь ризику.
Розмір страхової премії (платежу/внеску) розраховується шляхом добутку розміру Страхової суми та визначеного тарифу.
Страховий тариф встановлюється від 0,1% до 8,0% від страхової суми (ліміту відповідальності).
Розмір Страхової суми (ліміти відповідальності) визначається за домовленістю між Страховиком та Страхувальником, зазначається у Договорі страхування і може бути встановлений у розмірі від 1000,00 грн до 1 000 000,00 грн.
Страхова сума може бути встановлена за Програмами страхування, за окремими опціями Програми страхування та за Договором страхування в цілому.
За даним страховим продуктом Франшиза відсутня (не застосовується).
Територія на яку поширюється дія договору страхування: Україна, Европа, Весь світ, або окрема країна за згодою сторін визначається у договорі страхування.
Дія договору страхування не розповсюджується на території територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), тимчасово анексованих територій України, а також територій проведення операцій Об’єднаних сил.
Строк дії договору (страхового покриття) – договір укладається на строк від 1 дня до 1 року та зазначається в договорі страхування.
За згодою сторін договором страхування можуть бути передбачені періоди страхування в межах загального строку дії договору.
Строк дії Договору може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії цього Договору, з зазначеним строком подовження дії Договору та сплатити додаткову страхову премію, згідно з додатковою угодою до Договору.
події що відбулась внаслідок або під час:
нещасного випадку або смерті Страхувальника (Застрахованої особи), що була психічно хворою і знаходилась в неосудному стані в момент події;
Не вважається страховими випадками та страхова виплата не здійснюється у випадках якщо:
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання обов’язків за Договором при настанні обставин непереборної сили (форс-мажор) і безпосереднього впливу таких обставин на можливість виконання Сторонами обов’язків під час дії цих обставин.
Під обставинами форс-мажору слід розуміти факти настання таких подій, що виникли після укладання даного Договору та роблять неможливим виконання Сторонами своїх обов’язків:
Підставами для відмови є:
Під поважними причинами розуміються обставини, за яких Страхувальнику не було відомо та/або Страхувальник (Застрахована особа, Вигодонабувач) не міг повідомити про настання страхового випадку у строк, передбачений Договором. Наявність таких обставин повинна бути документально підтверджена;
Страховик несе відповідальність в межах вказаних в Договорі страхових сум.
Страхові виплати здійснюються Страховиком в межах страхової суми відповідно до характеру випадку та обраної програми страхування, а саме:
«Страхові виплати в разі травми або ушкоджень внутрішніх органів та частин тіла» (Додаток №1 до
Загальних умов страхового продукту «Страхування від нещасного випадку»), але не більше 50% страхової суми за кожним страховим випадком;
або
Загальна сума виплат не може перевищувати страхову суму за Договором страхування.
Страховик приймає рішення про здійснення страхових виплат протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після одержання всіх документів, передбачених Договором та на підставі страхового акту здійснює ці виплати протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня прийняття такого рішення на банківський розрахунковий рахунок, вказаний Страхувальником (Застрахованою особою, Вигодонабувачем) у заяві про страхову виплату.
За наявності підстав для відмови у здійсненні страхової виплати, Страховик впродовж 15 робочих днів, після одержання всіх документів, передбачених Договором страхування, приймає рішення про відмову у виплаті та письмово повідомляє Страхувальника / Застраховану особу із обґрунтуванням причин (підстави) такої відмови.
Страховик має право відстрочити прийняття рішення щодо виплати чи відмови у виплаті страхового відшкодування якщо:
Страховий продук не продається з не страховими продуктами
Знижка на страхування надається у таких випадках:
Скористатися знижкою (промо-кодом) можна шляхом введення коду у поле інтерфейсу введення страхового продукту на сайті компанії.
Важливо враховувати, що умови надання знижки можуть змінюватися та підлягати перегляду з часом.
Оформлення поліса займе не більше 10 хвилин
Цілодобова інформаційно-консультаційна та юридична підтримка
Безпечна і моментальна оплата договору, консультація оператора
Ціни наших страхових полісів завжди приємно Вас здивують.
– негайно повідомити про настання події, що має ознаки страхового випадку державні органи: МВС (Національної поліції), органи державної служби з надзвичайних ситуацій, медичні установи (служба екстреної (швидкої) медичної допомоги), тощо;
– як тільки стане відомо, повідомити про настання випадку, що має ознаки страхового, цілодобову інформаційну сервісну службу Страховика за номером: 0-800-500-123;
– письмово сповістити Страховика протягом 2 (двох) робочих днів про настання випадку, що має ознаки страхового;
– для Страхувальників юр. осіб, скласти акт про нещасний випадок (форма Н-1);
– для Страхувальників юридичних осіб, та у разі відсутності індивідуального Договору страхування, видати довідку Застрахованій особі (особам) / Вигодонабувачу (спадкоємцю) із зазначенням відомостей про Страховика (найменування, адреса, телефон), номеру та дати укладання цього Договору.
При встановленні інвалідності або травмі Страхувальник (Застрахована особа) надає:
– письмову заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування;
– оригінал або дублікат Договору;
– документи з лікувальних закладів, а саме: лікарняний лист, довідку про непрацездатність (у випадку непрацездатності), довідку щодо амбулаторного (стаціонарного) лікування; медичний висновок (травмпункт);
– документи, що посвідчують особу одержувача страхової виплати (паспорт, ідентифікаційний код);
– довідки компетентних органів (відповідно до події, що сталася);
– довідки МСЕК про встановлення інвалідності;
– для Страхувальників юридичних осіб, акт форми Н-1;
– інші документи, за вимогою Страховика.
В разі настання смерті Страхувальника (Застрахованої особи) Вигодонабувач, визначений у встановленому законодавством порядку, надає:
– письмову заяву на виплату страхового відшкодування;
– копію цього Договору (або документ, зазначений в п. 10.1.5. Договору);
– довідку про причину смерті та свідоцтво про смерть;
– акт форми Н-1;
– довідки компетентних органів (відповідно до події, що сталася).
Надіслати до експертно-аналітичний відділу головного офісу компанії за електронною адресою: [email protected]
Шановні клієнти!
Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.
З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.
Шановні клієнти!
Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.