Телефон: 0 800 500 123 | Email: info@bbs.com.ua

Страховий випадок

Аварийный комиссар СК "БРОКБИЗНЕС"

Якщо у Вас стався страховий випадок негайно з місця події зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном:

0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні)

Спеціаліст Контакт-центру проконсультує Вас з приводу подальших дій.

Надайте йому необхідну інформацію, з метою фіксації повідомлення про страховий випадок, у разі  можливості згідно з умовами договору страхування оператором може бути організовано виїзд представника компанії на місце події, та / або виклик евакуатора до місця ремонту / зберігання Вашого транспортного засобу.

Впродовж двох робочих днів зверніться до найближчого офісу Страхової компанії  «ББС ІНШУРАНС» з метою подання письмового повідомлення про подію (адресу Вам надасть оператор Контакт-центру).

Порядок дій та рекомендації

Оберіть вид страхування за страховим випадком:

Обов'язково:

  • викличте співробітників Національної поліції (102);
  • зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном: 0-800-500-123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
  • впродовж  2 (двох) робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання.

Рекомендації:

  • виконуйте всі необхідні дії, передбачені Правилами дорожнього руху, і прийміть заходи щодо недопущення збільшення розміру збитку або зміни обставин події;
  • запишіть дані інших учасників ДТП (ПІБ, телефони, адреси, номерні знаки, серію, номер поліса страхування і назва страхової компанії);
  • зафіксуйте місце події шляхом фотографування або проведення відеозйомки;
  • не ремонтуйте пошкоджений автомобіль до проведення огляду представником компанії.

Пакет документів для подання в Страхову компанію «ББС ІНШУРАНС»:

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на e-docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду  пошкодженого транспортного засобу  представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних відновлень свого автомобіля.

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?

  • Необхідно негайно, або принаймні протягом доби, зателефонувати до цілодобової Спеціалізованої служби Страховика Ensuria (Асистансу) за телефонами: +38 044 39 000 10, EMAIL: care@ensuria.com , TELEGRAM: https://t.me/ensuriabot , Facebook Messenger: https://www.messenger.com/t/ensuria  для повідомлення про подію.
  • Оператору необхідно повідомити:– назву страхової компанії – “ББС ІНШУРАНС”; – номер договору страхування; – ПІБ Застрахованої особи, з якою стався випадок; – строк дії договору страхування; – місцезнаходження, телефон; – докладний опис обставин випадку та характер необхідної допомоги.
  • Виконувати рекомендації Асистансу та призначень медичного персоналу.
  • Страховик надалі розраховується за такі медичні послуги (витрати) без участі застрахованої особи.
В разі звернення за медичною допомогою самостійно необхідно також повідомити Асистанс про подію, а в разі самостійної сплати вартості наданих послуг потрібно:
  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо) з медичного закладу, у якому надавалась допомога. У довідці має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення за медичною допомогою, діагноз, дані про проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, призначені медикаменти, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Отримати медико-фінансові документи, що підтверджують факт оплати за, надані медичні послуги, товари (медикаменти), медичні перевезення тощо
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати після повернення в Україну:
  • Повністю заповнену Заяву про здійснення страхової виплати;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи; копія.
  • Рецепти, які виписані Застрахованій особі лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного необхідного препарату.
  • Деталізовані рахунки за медичні послуги та/або документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, розписка про отримання коштів, банківські квитанції, тощо);
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
  • Копія закордонного паспорту;
  • Оригінали проїзних документів за додатковим запитом Страховика.
Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додаються:
  • Копія свідоцтва про народження дитини, з якою стався випадок;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
  • Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.
У разі смерті страхувальника (застрахованої особи) додаються:
  • Свідоцтво про смерть;
  • Документи щодо послуг перевезення тіла або поховання за кордоном.
  • Документи права на спадщину.

Випадок за договором КАСКО

    1. Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
    2. Викличте, якщо того вимагає Ваш договір,  на місце події представників компетентних органів;
    3. Впродовж  двох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання.

 

Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на e-docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду  пошкодженого транспортного засобу  представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних відновлень свого автомобіля.

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?
  • Негайно звернутися до лікаря, здійснити виклик швидкої допомоги або звернутися самостійно до відповідної медичної установи.
  • Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном: 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні) або 044-277-21-60, 289-77-86 для повідомлення про подію протягом доби, та дійте згідно з інструкціями оператора;
  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо), де обов’язково має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення, діагноз, проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати:
  • Повністю заповнену Заяву на страхову виплату;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи;
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додається:
  • Копія свідоцтва про народження постраждалої дитини;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
  • Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.
Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050 або засобами електронного зв’язку на e-docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164 УВАГА!!!
Потрібна медична допомога? Ознайомтесь, будь-ласка, як діяти далі, перейдіть за посиланням
  1. Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «ББС ІНШУРАНС» за телефоном 0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні), дійте згідно з інструкціями оператора;
  2. Викличте, на місце події представників компетентних органів;
  3. Впродовж  трьох робочих днів зверніться до офісу страхової компанії  з метою подання Повідомлення про подію.
При собі необхідно мати наступні документи:
  • Оригінал або належним чином завірену копію Договору страхування;
  • Документи, що підтверджують право власності страхувальника на застраховане майно;
  • Паспорт;
  • Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду;
  • Документи, що були видані представниками компетентних органів;
  • Додатково, для уповноваженого представника Страхувальника – документ, що підтверджує повноваження представляти інтереси Страхувальника.
УВАГА!!! До подання Повідомлення про страховий випадок та подальшого огляду пошкодженого майна представниками страховика НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснюйте ніяких ремонтних робіт пошкодженого майна.
Дії в разі настання події:
  • зверніться до відповідних компетентних органів в залежності від обставин події (тел. 101 МНС, 102 Поліція, 103 Швидка допомога), вимагайте від представників компетентних органів видачі довідки щодо факту, обставин, причин настання та характеру шкоди;
  • зателефонуйте в цілодобову сервісну службу АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» за телефоном  0-800-500-123;
  • подайте письмову Заяву про страхове відшкодування (форма нижче) не пізніше двох робочих днів з моменту настання страхового випадку.
Пакет документів на виплату: Також копії перелічених документів можна направити за поштовою адресою: вул. Білоруська, 3, м. Київ, 04050  або засобами електронного зв’язку на e-docs@bbs.com.ua або VIBER +380674445164

Важлива інформація:

Контактний телефон

Мобільний номер: 0-800-500-123 Міський номер: +38044 246 67 22

Повідомте про подію

Обов'язково повідомте нам на протязі 24 годин з моменту настання страхової події.

Подача заяви

Необхідно подати заяву протягом 3х робочих днів, враховуючи день настання страхової події.

Онлайн реєстрація оглядів автомобілів:

[fat_sb_booking layout=”one-services”]

* Для скасування бронювання – перейдіть за посиланням.

Часті питання

Європротокол — це спрощене оформлення документів про ДТП, яке здійснюється без участі співробітників поліції. Європротокол оформляється шляхом заповнення бланка повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду учасниками аварії (водіями) самостійно, без залучення співробітників поліції. Це дозволяє не тільки істотно скоротити часові витрати на оформлення ДТП, але і швидко прибрати машини з проїжджої частини, тим самим полегшивши проїзд іншим учасникам дорожнього руху і мінімізувавши ризик виникнення нових зіткнень.

Так, оформити його можна на офіційному сайті МТСБУ тут.
Згідно ст. 36 Закону України “Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” страхова компанія зобов’язана прийняти рішення про виплату страхового відшкодування протягом 15 днів з дня узгодження нею розміру страхового відшкодування з особою, яка має право на отримання відшкодування, за наявності документів, зазначених в ст. 35 Закону, повідомлення про ДТП, але не пізніше 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування, рішення про виплату страхового відшкодування та виплатити його або відмовити у виплаті страхового відшкодування.

Термін виплати становить 10 днів з моменту прийняття рішення. Якщо страхова подія – “Викрадення”, термін виплати не більше 30 днів з моменту прийняття рішення.

Зателефонуйте в наш медичний асистанс і отримаєте вичерпну консультацію і необхідну допомогу.

Залишити відгук про роботу компанії

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Тому для нас будуть цінними будь-які Ваші відкуки про роботу компанії. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання. З Вашими повідомленнями буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)