Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Страхування відповідальності власників собак

Страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам (далі - обов'язкове страхування), проводиться з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну третіх осіб.
Мова йде про собак, котрі через свої фізіологічні особливості здатні вийти з під контролю власника та заподіяти шкоду.
Клас страхування 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)».
До списку увійшли понад 50 порід собак, власники яких під час реєстрації або перереєстрації зобов'язані застрахувати відповідальність за збитки третім особам.

Об’єкт страхування

Об’єктом страхування є відповідальність Страхувальника за заподіяну шкоду життю, здоров’ю та/або майну Третьої особи, внаслідок агресивної та/або непередбачуваної дії собаки Страхувальника.

Страхові ризики

Шкода нанесена життю та/або здоров’ю, працездатності Потерпілих Третіх осіб:

  • Травма /тимчасова втрата працездатності Потерпілих Третіх осіб;
  • Встановлення групи інвалідності Потерпілих Третіх осіб;
  • Смерть Потерпілих Третіх осіб.

 

Шкода нанесена майну Потерпілих Третіх осіб:

  • Знищення або пошкодження майна Третіх осіб, втрата ним споживчих чи експлуатаційних якостей тощо.

Мінімальний та максимальний розмірі страхової суми (ліміту відповідальності)

Розмір страхової суми визначається за взаємною згодою між Страховиком і Страхувальником на момент укладання Договору страхування, та може становити від 41 000,00 грн. до 200 000,00 грн.

У Договорі страхування за згодою сторін можуть встановлюватися ліміти, субліміти відповідальності Страховика за окремими страховими ризиками і випадками за шкодою/збитком нанесеним Страхувальником (особами, відповідальність яких застрахована), за шкодою/збитком, нанесеним потерпілим Третім особами тощо.

Від чого залежить ціна (вартість) полісу:

Розмір страхового тарифу за страховим продуктом обчислюється (розраховується) на підставі Тарифної політики Страховика в залежності від:

  • розміру франшизи;
  • розміру страхової суми;
  • розміру лімітів зобов′язань Страховика на один страховий випадок;
  • строку дії Договору страхування;
  • та інших впливових факторів, які суттєво впливають на обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику та страхових зобов'язань Страховика.

Страховий тариф встановлюється у відсотках від загальної страхової суми по Договору страхування та може становити від 0,01% до 10%.

Розмір страхової премії (платежу/внеску) розраховується шляхом добутку розміру Страхової суми та визначеного тарифу.

Обмеження страхування

Увага: за цим страховим продуктом не може бути застрахована інша відповідальність, крім відповідальності власників собак.

Додаткова інформація про продукт страхування

Договором страхування може бути передбачена безумовна франшиза, вид і розмір якої визначається за згодою сторін та може становити від 0 % до 30% включно.

Розмір франшизи може встановлюватися у відсотках від страхової суми або в абсолютній грошовій величині.

Франшиза може встановлюватися загальна за договором страхування, за кожним ризиком і випадком, за шкодою/збитком нанесеним Страхувальником (особами, відповідальність яких застрахована), тощо.

Україна, за виключенням територій територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), тимчасово анексованих територій України.

Договір може укладається на строк від 1 дня до 1 року.

Строк дії Договору страхування може бути подовжено за згодою сторін. Для продовження строку дії Договору страхування Страхувальник повинен надати Страховику письмову заяву, за 3 дні до закінчення строку дії Договору страхування, з зазначеним строком подовження дії Договору страхування та сплатити додаткову страхову премію згідно з додатковою угодою до Договору страхування.

Не вважається страховим випадком подія, що сталася прямо або опосередковано внаслідок:

  • Воєнних ризиків, а саме: застосування стрілецької зброї, гранат та/або в результаті вибуху артилерійських снарядів, мінометних мін, ракетних боєприпасів, авіабомб та боєголовок, керованих і балістичних ракет, БПЛА – безпілотних літальних апаратів, ядерної, біологічної, та хімічної зброї;
  • Настання обставин непереборної сили (форс-мажор) і безпосереднього впливу таких обставин на можливість виконання Сторонами обов’язків під час дії цих обставин.

 

Під обставинами форс-мажору слід розуміти факти настання таких подій, що виникли після укладання договору страхування та роблять неможливим виконання Сторонами своїх обов’язків:

  • Громадянську війну, масові заворушення, повстання, революцію, узурпацію влади, надзвичайне становище, страйк, державний переворот, терористичний акт.
  • Стихійні лиха, пожежі, землетруси та інші природні явища.
  • Блокаду, ембарго, валютні обмеження, зміни в законодавстві та інші дії держави (органів влади), планові або аварійні відключення електропостачання, що застосовуються за вказівками уповноважених органів, підприємств, організацій.

 

Сторона, яка підпала під дію таких обставин, повинна не пізніше 3 (Трьох) робочих днів з моменту їх настання повідомити про це іншу Сторону. В іншому випадку така Сторона при невиконанні своїх зобов’язань за договором страхування втрачає право на посилання на вплив зазначених обставин.

Сторона, для якої склалася неможливість виконання обов’язків внаслідок впливу обставин непереборної сили, повинна надати іншій Стороні підтвердження про настання таких обставин та про їх безпосередній вплив на можливість невиконання обов’язків.

Відповідним доказом строку дії обставин форс-мажору вважається офіційне підтвердження, що надається Торгово- промисловою палатою України або іншим державним органом, яке повинно бути направлено Стороною, яка попала під дію даних обставин іншій Стороні. Сторона, що підпадає під дію обставин форс-мажору, має право перенести термін виконання обов’язків за договором страхування на період, протягом якого будуть діяти зазначені обставини.

Після закінчення дії таких обставин, Сторона, яка попала під їх вплив, зобов’язана протягом 7 (семи) робочих днів, якщо інший строк не передбачений умовами Договору, виконати належним чином зобов’язання, відповідно до умов Договору.

Участі Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) в акціях та маршах протесту, масових безладдях, блокадах (перекриттях) доріг, демонстраціях, мітингах, пікетах, страйках, заколотах, бунтах, захопленнях адміністративних будівель, повстаннях, революціях, в інших цілях та заходах, подібних до вище перелічених.

 

Страховик не виплачує страхове відшкодування, якщо шкода, заподіяна внаслідок:

  • Необережності Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована), у тому числі, якщо це вплинуло на збільшення розміру шкоди. Під необережністю розуміється, що особа:
  • Передбачала можливість настання небезпечних наслідків своїх дій (або безді-яльності), але легковажно розраховувала на те, що вони не настануть;
  • Не передбачала можливості настання небезпечних наслідків своїх дій (або бездіяльності), хоча повинна була та мала таку можливість;
  • Факт необережності встановлюється на підставі обвинувального вироку суду, висновку компетентних органів або відповідно до умов Договору страхування.
  • Обставин, про які Страхувальник (особа, відповідальність якої застрахована) знав (знала) або повинен був (повинна була) знати, але не вжив (не вжила) усіх від нього (неї) залежних заходів, щоб запобігти настанню страхового випадку;
  • Дій або бездіяльності Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована), здійснених в стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння;
  • Навмисних дій будь-яких третіх осіб, спрямованих на настання страхового випадку;
  • Змови Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) та третьої особи;
  • Невиконання або неналежного виконання зобов’язань за цим договором;
  • Вимог найближчих родичів Страхувальника про відшкодування їм шкоди, що є наслідком дій Страхувальника або інших осіб, відповідальність яких застрахована. До найближчих родичів відносяться особи, які перебувають зі Страхувальником у шлюбі або перебували на момент укладення Договору, їх батьки, діти (включаючи усиновлених та опікуваних), батьки (включаючи усиновителів та опікунів), онуки, брати і сестри, тітка та дядько Страхувальника, а також інші особи, які протягом тривалого часу проживають зі Страхувальником, і які ведуть із ним спільне господарство;
  • Дій Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) чи повнолітнього члена його сім’ї, його працівника або особи, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) у стані алкогольного, наркотичного або токсичного сп’яніння;
  • Шкоди Третіх осіб, що виникла за межами території дії договору страхування;

Нехтування рекомендаціями Страховика щодо зменшення збитку,  або  не  усунення  в  строк  обставин,  що  помітно підвищують ступінь ризику, на необхідність усунення яких указував Страховик;

  • Страховик не відшкодовує непрямі фінансові збитки, які виникли внаслідок настання страхового випадку (в тому числі неустойка (штраф, пеня), моральна шкода), хоча вони і були викликані страховим випадком.

 

Причини відмови у страховій виплаті

  • Навмисні дії Страхувальника (Вигодонабувача) чи повнолітнього члена його сім’ї, його працівників або особи, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) спрямовані на настання Страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов’язані з виконанням ними громадянського чи службового обов’язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров’я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація таких дій встановлюється відповідно до чинного законодавства України.
  • Вчинення Страхувальником (Вигодонабувачем) чи повнолітнім членом його сім’ї, його працівником або особою, що діяла за його дорученням (усним чи письмовим) умисного злочину, що призвів до страхового випадку, в тому числі спроба самогубства.
  • Подання Страхувальником (Вигодонабувачем) свідомо неправдивих відомостей про об’єкт Договору страхування, про факти, обставини, наслідки настання страхового випадку.
  • Несвоєчасне повідомлення Страхувальником (Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин страхового випадку, характеру та розміру збитків.
  • Під поважними причинами розуміються обставини, за яких Страхувальнику не було відомо та/або Страхувальник не міг повідомити про настання страхового випадку у строк, передбачений Договором страхування про настання страхового випадку. Наявність таких обставин повинна бути документально підтверджена.
  • Не надання всіх необхідних документів, що підтверджують факт, обставини настання страхового випадку та розмір страхової виплати.
  • Створення Страхувальником перешкод Страховику у визначенні причин, обставин, наслідків страхового випадку або розміру збитків.
  • Невиконання або неналежне виконання Страхувальником (Вигодонабувачем) своїх обов’язків, зазначених у Договорі страхування.
  • Дії Страхувальника, направлені на отримання неправомірної вигоди від страхування;

Наявність обставин, що є винятками із страхових випадків що зазначені в Розділі 10 цього Договору страхування.

  • Отримання Третьою особою у повному обсязі відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні.
  • Письмової відмови від права вимоги до особи, відповідальної за збитки, або якщо здійснення права вимоги Страховика стало неможливим з вини Страхувальника.
  • Надання Страхувальником документів оформлених з порушенням дійсних норм (підписаних не уповноваженою особою, з відсутністю номеру, печатки чи дати, наявністю виправлень тощо) чи подання документів, які містять недостовірну інформацію щодо строку, причин, обставин страхового випадку.
  • Не повідомлення Страховика про існування інших чинних Договорів страхування щодо об’єкту Договору страхування і зокрема, в заяві про страхову виплату.

У Договорі страхування за згодою сторін можуть встановлюватися ліміти, субліміти відповідальності Страховика за окремими страховими ризиками і випадками за шкодою/збитком нанесеним Страхувальником (особами, відповідальність яких застрахована), за шкодою/збитком, нанесеним потерпілим Третім особами тощо.

Виплата страхового відшкодування може бути здійснена:

  • На користь Третьої особи (Спадкоємцям);
  • Страхувальнику, якщо останній здійснив у повному обсязі відшкодування Третій особі шкоди за рішенням суду або добровільно, за попередньою письмовою згодою Страховика.

 

Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) з дати отримання всіх документів, необхідних для встановлення факту, обставин, причин настання страхового випадку та/або розміру завданих збитків, визначених цим Договором, Страховик приймає рішення про виплату страхового відшкодування (складає та підписує Страховий Акт з визначенням розміру відшкодування) або про відмову у виплаті страхового відшкодування. Після прийняття відповідного рішення:

  • Протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів) після підписання Страхового Акту виплачує страхове відшкодування;
  • За наявності підстав для відмови у здійсненні страхової виплати, Страховик впродовж 15 робочих днів, після одержання всіх документів, передбачених цим Договором, приймає рішення про відмову у виплаті та письмово повідомляє Страхувальника / Застраховану особу із обґрунтуванням причин (підстави) такої відмови;
  • У випадку об’єктивної необхідності проведення додаткових заходів з розслідування обставин страхового випадку Страховик має право прийняти рішення відстрочити виплату страхового відшкодування до з’ясування таких обставин, але на строк, що не перевищує 6 (шести) місяців з дати прийняття такого рішення; Про таке рішення Страховик письмово повідомляє Страхувальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів (не враховуючи вихідних і святкових днів).

 

Розмір страхового відшкодування визначається:

  • В разі ухвалення рішення суду – в розмірі сум, призначених до виплати таким рішенням суду на підставі позовних вимог Третіх осіб, в тому числі в розмірі всіх понесених судових витрат Страхувальника але не більше встановлених даним Договором лімітів відповідальності Страховика;
  • В разі добровільного визнання Страхувальником Претензії за згодою Страховика:
  • щодо нанесення шкоди майну Третіх осіб – в розмірі такої вимоги (обґрунтованої та підтвердженої відповідними документами), але не більше розміру фактично завданого збитку та прямих витрат, пов’язаних з таким збитком в межах страхової суми страхової суми за шкоду заподіяну майну Третьої особи встановленої Договором страхування.
  • щодо нанесення шкоди життю або здоров’ю Третіх осіб:
  • у випадку тимчасової втрати працездатності Третьої особи / тимчасового розладу здоров'я у дитини – в розмірі 0,2% від страхової суми за шкоду заподіяну життю та здоров’ю Третьої особи встановленої Договором страхування але не більше 50% від цієї страхової суми;
  • у випадку встановлення Третій особі інвалідності:

І групи – в розмірі 100% від страхової суми за шкоду заподіяну життю та здоров’ю Третьої особи встановленої Договором страхування

ІІ групи – в розмірі 75% страхової суми за шкоду заподіяну життю та здоров’ю Третьої особи встановленої Договором страхування;

ІІІ групи – в розмірі 50% страхової суми за шкоду заподіяну життю та здоров’ю Третьої особи встановленої Договором страхування.

  • у випадку смерті Третьої особи – в розмірі страхової суми за шкоду заподіяну життю та здоров’ю Третьої особи встановленої Договором страхування.
  • В будь-якому разі розмір страхових відшкодувань (в цілому за Договором страхування, на один страховий випадок, на одну Третю особу) не може перевищувати відповідно: страхову суму (ліміт відповідальності) встановлені за цим Договором.
  • Виплата страхового відшкодування здійснюється безготівково. Всі необхідні реквізити повинні бути зазначені в заяві на виплату страхового відшкодування. Страховик не несе відповідальність за неправильність або помилковість реквізитів, зазначених в заяві на виплату страхового відшкодування.
  • Будь-які повторні Претензії, пред’явлені до Страхувальника, про відшкодування однієї і тієї ж шкоди, по якій було виплачене страхове відшкодування, Страховиком не розглядаються і  страхове  відшкодування  за  такими претензіями не виплачуються.

Невиконання споживачем встановлених Договором обов’язків, несвоєчасна сплата страхової премії або наступної її частини, несвоєчасність повідомлення Страховика Страхувальником про настання страхового випадку без поважних на це причин є безумовною підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування, незважаючи на те, чи перешкодило це Страховику встановити факт, причини, обставини та/або наслідки події, що має ознаки страхового випадку.

Перелік небезпечних порід собак:
  • Аіді (вівчарка атласька)
  • Айну (собака айнський, хоккайдо)
  • Акбаш
  • Акіта-іну
  • Акіта американський (собака великий японський)
  • Бандог американський
  • Бергамаско (вівчарка бергамська)
  • Брохольмер датський
  • Був’є арденський
  • Був’є фланерський
  • Бульдог алапаський чистокровний (отто)
  • Бульдог американський
  • Бульдог мальорський (ка-де-бо, перо де пресо мальоркін)
  • Бульмастиф
  • Бультер’єр англійський
  • Бультер’єр англійський стафордширський
  • Бурбуль південноафриканський
  • Вівчар картський (вівчарка картська)
  • Вівчарка голландська
  • Вівчарка грецька
  • Вівчарка ештрельська (португальська горна)
  • Вівчарка кавказька (вовкодав кавказький)
  • Вівчарка середньоазіатська (алабай, вовкодав середньоазіатський)
  • Вівчарка східноєвропейська
  • Вівчарка французька (Босерон)
  • Вовкодав ірландський
  • Гампр
  • Доберман
  • Дог аргентинський (аргентинський мастиф)
  • Дог канарський
  • Кангал
  • Кане-корсо
  • Као де кастро лаборейро
  • Као де сера де астрела (португальський пастуший собака)
  • Марема (вівчарка маремо-абруцька)
  • Мастиф англійський
  • Мастиф бельгійський
  • Мастиф піренейський
  • Мастиф тибетський
  • Московська сторожова
  • Перо де преса канаріо (собака канарський)
  • Піт-бультер’єр американський
  • Рафейру дуалінтежу (собака португальський сторожовий)
  • Ріджбек родезійський
  • Ріджбек тайський
  • Ротвейлер
  • Собака вовчий італійський
  • Собака вовчий саарлоський (вольфхаунд)
  • Собака вовчий чеський
  • Тер’єр американський стафордширський
  • Тоза-іну (собака японський бійцівський)
  • Метиси всіх зазначених порід

Варіанти оплати поліса:

  • через онлайн платіжні системи, наприклад iPay, portmone;
  • онлайн оплата, через сайт компанії;
  • на розрахунковий рахунок компанії.

Основні переваги страхової компанії "ББС ІНШУРАНС"

Економія часу

Оформлення поліса займе не більше 30 хвилин

Багаторічний страховий захист

Договір страхування можна укласти одразу на три роки

Сервіс

Безпечна і моментальна оплата договору, консультація оператора

Виплата страхового відшкодування

Виплата страхового відшкодування здійснюється протягом 15 робочих днів з моменту прийняття рішення про виплату страхового відшкодування.

Договором страхування передбачається франшиза – частка збитків, яка не відшкодовується страховиком.

Власником собаки  відповідно  до   цих   Порядку   і   правил
вважається  юридична  чи  фізична  особа,  яка  здійснює догляд за
собакою, що належить їй на праві власності або на інших підставах,
які не суперечать законодавству (договір оренди, доручення тощо.

  • заяву про виплату страхового відшкодування у зв'язку з настанням страхового випадку;
  • договір обов'язкового страхування;
  • акт про розслідування страхового випадку (в разі проведення розслідування);
  • витяг з рішення суду про стягнення із страхувальника збитків у розмірі заподіяної шкоди (у разі розгляду матеріалів у суді);
  • документи, які засвідчують задоволення претензії третьої особи;
  • копію листка непрацездатності потерпілої фізичної особи чи довідки медичного закладу про тимчасовий розлад здоров'я у дитини, засвідчену в установленому порядку;
  • копію рішення медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності потерпілій фізичній особі, засвідчену в установленому порядку;
  • копію свідоцтва про смерть потерпілої фізичної особи, засвідчену в установленому порядку.

Часті питання

Замовлення консультації:

Заказ консультации (Uk)

Форма для подання скарги

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)

Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

Відправити пароль

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.

 

Повідомити про порушення

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.

Повідомити про порушення

Україна

Контактні дані особи, яка вчинила порушення/має відношення до порушення:

Якщо ви не знаєте ПІБ особи, будь ласка, зазначте тільки підрозділ, в якому було вчинено порушення.

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.