Телефон: 0 800 500 123 | Email: [email protected]

Довідка про відсутність страхового відшкодування

Довідка про відсутність страхового відшкодуванняПри змінах умов договору страхування, Страхувальник заповнює заяву та направляє в страхову компанію. Також для розірвання договору страхування, заповнюється заява на розірвання. При поверненні платежу, Страхувальник заповнює заяву та вказує свої реквізити для повернення коштів, за умовами договору, повернення здійснюється до 30 календарних днів. Якщо Ви уклали новий договір страхування, при цьому зупинили дію старого договору, Ви можете перенести платіж в рахунок нового договору.

Заява на отримання довідки

Заповніть електронну форму заяви або завантажте бланк заяви для заповнення.
White BBS Insurance
Електронна форма заяви
Заява на розірвання і повернення грошових коштів на картку
Форма запиту на отримання довідки

bbs badge Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам

Питання та відповіді:

За договороми страхування ця процедура займає до 30 календарних днів.

IBAN — це міжнародний номер банківського рахунку. Складається літер UA та 29 символів (літери та цифри). Оберіть свій банк зі списку та ознайомитеся з інструкцією, як дізнатися IBAN свого рахунку.

Зміни не суттєві. Міняти дані в договорі не обов’язково. Ідентифікація відбувається по VIN коду або номеру машини.

Критерії використання європротоколу: розмір збитку не повинен перевищувати – 80 000 грн.

Ні. Досить заповнити заяву на зміну договору, вказавши змінювані дані і направити в страхову компанію (через: вайбер, e-mail).

Згідно Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власніків наземних транспортних ЗАСОБІВ»:
«20-1.1. У разі Зміни власника забезпеченого транспортного засоби договір страхування зберігає Чинність до Закінчення рядок его дії ».

Необхідно вказати назву банку, його розрахунковий рахунок, МФО, Ваш код ІПН, IBAN рахунок, одержувача – ПІБ. Наприклад в кабінеті «Приват24» такі дані можна взяти в реквізитах: Сервіс – сервіс довідок – реквізити.

Замовлення консультації:

Заказ консультации (Uk)

Форма для подання скарги

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами СК “ББС ІНШУРАНС”. Ми прагнемо вдосконавлюватися та постійно покращувати якість обслуговування. Ми приймемо до відома всі зауваження та побажання.

З Вашими зверненням буде особисто ознайомлено Керівництво СК “ББС ІНШУРАНС”.

Подяка / скарга (Uk)

Після натискання кнопки, пароль буде надіслано на вказаний Вами телефон за допомогою SMS або Viber.

Відправити пароль

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.

 

Повідомити про порушення

White BBS Insurance

Шановні клієнти!

Якщо у вас виникли якісь труднощі або ви вбачаєте якісь порушення у роботі, опишіть свою проблему у формі нижче і ми дамо відповідь на ваш запит.

Повідомити про порушення

Україна

Контактні дані особи, яка вчинила порушення/має відношення до порушення:

Якщо ви не знаєте ПІБ особи, будь ласка, зазначте тільки підрозділ, в якому було вчинено порушення.

 Дані захищені протоколом TLS і не передаються третім особам.