Страховий випадок за комплексним міжнародним договором страхування подорожуючих

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?

  • Необхідно негайно, або принаймні протягом доби, зателефонувати до цілодобової Спеціалізованої служби Страховика (Асистансу) за телефонами: +38044 599 54 04, 599-54-64, +38067 443 74 30 (viber) для повідомлення про подію.
  • Оператору необхідно повідомити:– назву страхової компанії -БРОКБІЗНЕС
    – номер договору страхування
    – ПІБ Застрахованої особи, з якою стався випадок
    – строк дії договору страхування
    – місцезнаходження, телефон
    – докладний опис обставин випадку та характер необхідної допомоги
  • Виконувати рекомендації Асистансу та призначень медичного персоналу.
  • Страховик надалі розраховується за такі медичні послуги (витрати) без участі застрахованої особи.

В разі звернення за медичною допомогою самостійно необхідно також повідомити Асистанс про подію, а в разі самостійної сплати вартості наданих послуг потрібно:

  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо) з медичного закладу, у якому надавалась допомога. У довідці має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення за медичною допомогою, діагноз, дані про проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, призначені медикаменти, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Отримати медико-фінансові документи, що підтверджують факт оплати за, надані медичні послуги, товари (медикаменти), медичні перевезення тощо
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати після повернення в Україну:
  • Повністю заповнену Заяву про здійснення страхової виплати;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи; копія.
  • Рецепти, які виписані Застрахованій особі лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням назви кожного необхідного препарату.
  • Деталізовані рахунки за медичні послуги та/або документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, розписка про отримання коштів, банківські квитанції, тощо);
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;
  • Копія закордонного паспорту;
  • Оригінали проїзних документів за додатковим запитом Страховика.

Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додаються:

  • Копія свідоцтва про народження дитини, з якою стався випадок;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;
  • Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.

У разі смерті страхувальника (застрахованої особи) додаються:

  • Свідоцтво про смерть;
  • Документи щодо послуг перевезення тіла або поховання за кордоном.
  • Документи права на спадщину.
Страховая компания Брокбизнес