Страховий випадок за договором добровільного страхування від нещасних випадків

Пам’ятка взаємодії між страхувальником (застрахованою особою) та страховиком у разі настання події, що має ознаки страхової.

Що потрібно робити при настанні страхового випадку ?

  • Негайно звернутися до лікаря, здійснити виклик швидкої допомоги або звернутися самостійно до відповідної медичної установи.
  • Зателефонуйте до цілодобового Контакт – центру Страхової компанії «БРОКБІЗНЕС» за телефоном       0 800 500 123 (безкоштовно з будь-якого телефону по Україні) або 044-277-21-60, 289-77-86 для повідомлення про подію протягом доби, та дійте згідно з інструкціями оператора;
  • Отримати належно оформлену довідку (виписку, виписний епікриз тощо), де обов’язково має бути вказані: ПІБ застрахованої особи, дата звернення, діагноз, проведені лікувально-діагностичні заходи, рекомендації, строки лікування, інші дати, підписи та печатки.
  • Надати документи до Страхової компанії для страхової виплати:
  • Повністю заповнену Заяву на страхову виплату;
  • Довідку (виписку, виписний епікриз тощо) від лікаря або/та з медичної установи;
  • Копію паспорту громадянина України та копію ІПН;

Якщо виплату отримує не застрахована особа, а хтось із батьків, або довірена особа,  додається:

  • Копія свідоцтва про народження постраждалої дитини;
  • Копія паспорту громадянина України та копія ІПН отримувача виплати;

Довірительний документ в разі отримання виплати довіреною особою.

Страховая компания Брокбизнес